اهلا اهلا بالمحترم قائد كتيبة
ورشة موفقة باذن الله ومتابع معاك .......
Printable View
طيب تمام اوي كويس ان فى حد حيحضر من التالنة وتبقا قولنا يامعلم لو دكتور جمال نبه على حاجات مهمة لاني للاسف مشحقدر احضر
اهو زعلتني بقى يا معطي انك مش هتحضر دا انا كنت عاوز اتقابل معاك والله
بس عموما لو مشهتيجي علشان الامتحانات يبقى ربنا يوفقك يا باشا وان شاء الله الجايات كتير
مساء الفل عليكم كلكم يارب تكونو بخير واحشنى والله
اليورو : الصورة غير واضحة الان لانه فوق مؤشر الف وكسر فيبو 38 في الشمعة السابقة ولكن الشمعة الحالية مش مطمناني فلو اغلقت تحت فيبو 38 فتبقى الصورة غير واضحة للدخول فانا هنتظره لو كسر فيبو 61 وبكدا هيكون كسر حد القناة هاخده شراء لحد القناة الثانية وتلاقيها مع سنتر لاين الثالثة .
الكيبل : تقريبا متشابهة مع اليورو فلو كسرت فيبو 76 لانه متلاقي مع سنتر لاين الثالثة هاخده شراء للزيكو .
الكندي : لو كسر الزيكو هيكون كدا فوق الف وكسر الزيكو وكاسر حد الثانية وسنتر الاولى وحد الثالثة يبقى كدا فرصة كبيرة شراء والهدف فيبو 138 .
ولو نزل وكسر فيبو 38 يبقى هاخدة بيع لان الاسباب هتبقى قوية للبيع .
طبعا يا شباب دي نظرتي فقط واي حد ميدخلش ورا كلامي الا لو كان تحليله متوافق مع تحليلي
تم الدخول شراء على الكيبل من أعادة اختبار خط 38% فيبو والهدف خط 61%
دخول 1.5635 هدف 1.5665
مرحبا يا شباب
أنا اليوم فضلت عدم الدخول السوق أبداً مو عاجبني ...
وإذا بدكم تفوتوا اتبهوا السوق اليوم غدار
http://dc16.arabsh.com/i/03618/86bsktji3jkt.png
ننتظر الاغلاق ونتابع
مساء الخير ...يوم ملئ بالارباح باذن الله...