حبيبى يا ابوحميد انا اصلا مفرحتش عشان عارف انك هنا يا نجم هههههههههههههههههههههههههههه
ان شاء الله المره اللى جايه تكون كسبان
Printable View
اهلا اهلا اختنا نسيم المحترمة
منور الموضوع وكل سنة وانت طيبة
والله انا عندي مشكلة النهاردة فى الكيبل ان الفصل اليومي بايظ فشايف حاجة فى الكيبل خالص للاسف
وحتلاقي كلامه كله يورو وكندي حتى
ولكن شخصيا اعتقد ان الكيبل واليورو للشراء اليوم
وان الكيبل لو نزل فحينزل شئ بسيط من الان بالكتير 30 نقطة عشان يطلع
والله اعلى واعلم
صباح الخير اخي معطي وباقي الاخوه الاعزاء
ان شاء الله انا داخل شراء اليورو من اعادة الاختبار
اليورو قفل فوق الصفر يارجالة
حطيت امر معلق شراء فوق الصفر ب 3 نقط هدفي فيبو 76 فقط وستوبي اسفل -23 ب 3 نقط
ولو كسر الصفر الشمعة الجاية يبقا حقفل اوردر الشراء على التعادل او اى خسارة بسيطة وحفتح بيع باذن الله
ودخلت بنصف عقد فقط لاني مشواثق النهاردة الصراحة فكل الاحتمالات واردة
هذه ليست توصية وكل شخص مسؤل عن حسابه لايف
واذا لم يتفق تحليلي مع تحليك فلا تدخل
السعر اخترق خط المية في اليورو والاسترالي و وصل لمستوي 38 ادخل شراء ولالسه استني الشمعة التانية بعد الاختراق؟
شباب فى حد عنده مشكلة فى الكيبل ولا انا بس
عندي الدنيا بايظة خالص فيه مشفاهم ليه الفصل اليومي قرب من بعضه