انا كمان الكيبل مهيس على الاخر حتى قفلت المنصه وشغلتها تانى كنت فاكر انا لوحدى اللى كده
Printable View
صباح الخير اخي معطي نفس المشكله عندي مع الكيبل
يظهر الفوركس كان واكل لحمة كتير عشان كده المسائل لسه مش متظبطه
بالنسبة لويندسور والتريد ديمو لقيهم على نفس التوقيت القديم
اه شكله تقل فى اللحمة
كدة حيحصل معانا تغيرات فى الكيبل ل 3 ايام قادمة للاسف فاحتمال نشوف منصة تانية+2
واي يعرف واحدة تانية +2 يقولي لوسمحتم لان الى اعرفوا ان fxdd +2 بس فهد بيقول غيروا التوقيت والتريد بتفتح مقدمة ساعة على ما افتكر
طيب معلش انا هستأذن لاني خارج في مشوار ضروري
نتقابل على خير
خرجت من صفقة اليورو على خمس نقط لان شايف الكندي بيصعد