الله يبارك فيك يا احمد
Printable View
معطى مش نفس شروط صفقة شراء الدولار كانت نفس الشروط موجودة بس بيع على الكندى؟
آسف على الازعاج
ازعاج ايه ياعم انت صباح الفل ههههههه
انا متابع الكندي من الصبح بس لقيته كاسر من بدري الصفر كاسرها شمعة 3 الفجر وجاب هدف الكسر
فلو الكسر جاب الهدف يبقا فرصة لاغية
اما فرصة اليورو كان لسة كاسر القنوات واتحرك وقتها حوالي 160 نقطة بس وانت عارف يورو رينجه حوالي من 230 الى 300 نقطة فى اليوم
فكانت اوضح ليا لان لسة اليورو فى نص طريقه وممكن اخد منه حاجة وده الى حصل ولله الحمد
واى استفسار انا معاك