معطى باشا .. عندى اقتراح لتجربه جديده على القناه التالته ..
انا عملت نفس الشغل على منصه بتوقيت نيويورك ..
لقيت السعر بيحترم القنوات جدا .. ساعات افضل من التريد
مجرد فكره للدراسه ..
Printable View
معطى باشا .. عندى اقتراح لتجربه جديده على القناه التالته ..
انا عملت نفس الشغل على منصه بتوقيت نيويورك ..
لقيت السعر بيحترم القنوات جدا .. ساعات افضل من التريد
مجرد فكره للدراسه ..
اه نسيت ..
الله .. الوطن .. القناه التالته
:)
صباح الفل يا معلمين
الله ... الوطن ... القناه الثالثة
:)
صباح الخير على الجميع ويوم موفق بأذن الله
صباح الخيرات بالدولارات
المنصه هى اف اكس سول بريطانيا
MetaTrader.
حملتها و لقيتها بتحسب بدايه الاسبوع حاجه كده ٧ ساعات
و بعدها يبدا يوم الاتنين ..
اشكال الشموع طبعا واحد ... لكن طبعا اشكال القنوات بيختلف
خلونا ندرس كده و نشوف
الله .. الوطن .. التوقيت الشتوي ..
صباح الفل ياباشا ..انا بايعة من 3990 وهاخد تانى من 4080 لو وصلها بأذن الله
انت عنك مشكلة فى المستويات .. 61.8 على الديلى عند 3994 على وندسور والحد العلوى للقناة الثالثة
بالنسبة للاربع ساعات خلاص مستويات مؤشر حمادة اخترقها لو تقصد على الساعة اة
الملف المرفق 292289
وبالتوفيق باذن الله.
سلام عليكم
صباح الفل على الناس جميعا بكلمكم من الباص وانا رايح الكلية
السعر عاليورو فولنج من حد القناة التالتة والهاي اليومي وصعف الباوند ...دخلت بيع بهدف 25 نقطة
الله::::الوطن:::::القناة التالتة ...حلو الشعار دا
محمود لو لسة فاتح شراء ومجبش هدفك مع انه المفروض جاب هدفك خلاص فاخرج
عشان خلاص احتمال يكمل صعود خاصة ان شمعة الفولنج مكنتش قوية وجسمها صغير
والله اعلى واعلم