خرجت من اليورو بعد ان عكس اكثر من خمسين نقطه
Printable View
خرجت من اليورو بعد ان عكس اكثر من خمسين نقطه
اكيد طبعا يا ابو جميل
انا اتعودت فى الفوركس فى ايام وحشة وايام حلوة فعليا فى الايام الحلوة اطلع باكثر مكاسب مثل يوم الجمعة الى فات احنا اخدناه طالع نازل كيبل ويورو وايام وحشة عليا بالخروج باقل خسائر فى الاخر محصلة الشهر تطلع شئ جيد ولله الحمد
اللهم لك الحمد والشكر
هههههههه مش من اول ما عرفتنى لا دة من اول ماعرفت انا الفوركس ودايما القصة دية بتحصلى عارف لو حطيت الصفقة قبلها مثلا ب 5 او 10 نقاط تعكس معايا هههههههههه وساعات باخد الصفقة فعلا بس مبقاش قاعد ادام الشاشة
فى الاول والاخر دة رزق ومش مكتوبلى والحمد لله على كل شى هفكر بقة بعد كدة فى الماركت رغم انى مش بحبة خالص لكن هعمل اية :no3:
انا داخل بيع الكندي
مؤشر الاخ حسين يعطي التصاق
يا باشا ربنا يخليك علي الشرح والتعب ده
وادينا بنتعلم لسه من ساعتك
بس الحركه نهارده غريبه اوي انا طلعت من اليورو الصبح +45 شراء من منطقه الجذب
ولما نزل العصر بعته وطلعت ب -35
يبقي المحصله +10 وبصراحه انا ركنت الاكونت شويه وخليت فيه 30% من راس المال
وبدخل بلوت صغير علشان ادخل بقلب جامد واتغلب علي مشكله الخوف
والحمد لله ماشيه تمام بفضلك يا كبير انت ومعطي
ربنا يخليكوا لينا
هو انا كلمتك ولا جبت سيرة الزمالك وكمان انت اسكندرانى وميت عقبه فى الجيزة
انا برحب بالاستاذ عمرو لاننا طلعنا فصيلة دم واحدة