شو يا شباب خلينا نعمل استفتاء خلينا نتفاعل أكتر
أنا شايف إنو نراقب لأني حاسس انو في فرصة بيع على الجنيه واليورو ؟؟
مين يوافقني الرأي ؟؟
Printable View
شو يا شباب خلينا نعمل استفتاء خلينا نتفاعل أكتر
أنا شايف إنو نراقب لأني حاسس انو في فرصة بيع على الجنيه واليورو ؟؟
مين يوافقني الرأي ؟؟
والله يا عمر الاتنين ماشين فى رنج ضيق لازم اى واحد فيهم يعمل تاكيد للدخول انما عن نفسى مش شايف فرص على اليورو او الكيبل :doh:
مبروك التارجت خبر التوظيف و البطالة جية سلبى جدا و دة اللى طير الدولار لفوق
الف مبروك
محدش يدخل دلوقنى فى اخبار قوية على الدولار و الكندى كمان 5 دفابق
شو القصة يا جماعة
الجنيه واليورو ماشين الهوينة بمدى ضيق مو راضيع لا بالصعود ولا بالهبوط
الله يرضى عليه الكندي حققنا اليوم عليه فرصتين
مساء الخير يا شباب
يارب تكونو بخير