مساء النور يا باشا
كل سنة وانت طيب
Printable View
متابعة لليورو دولار
انا اخدتة بيع من حد القناة التالتة ووخرجت بربح 60 نقطة
واخذتة تانى شراء من 13790 بهدف ستين نقطة تانين واستوب 30
طبعا السبب انة بيتزبزب فى المنطقة دى من امبارح ومش قادر يوصل ل 61 فيبو او يكسر القناة التالتة لاعلى
فخلينا نخاطر شوية وربنا يسترها الدخول باقل عقد عندى
ايوة يا عمر وارد وانا قولت قبل الصبح امتى نبيع النهاردة
قولت بكسر اليورو والكيبل لفيبو 61 ممكن ناخدوا بيع بهدف 38 وبعدها ننتظر لو كسر القنوات و38 ندخل بيع تاني
دلوقتي لو مجراش مننا وكسر كسر جيد حندخل باذن الله ولكن لسة فاضل ساعة الا ربع كاملة على الشمعة واحتمال تكون شمعة ليموزين ووقتها حيبقا فيها حسابات اخرى وممكن مندخلش ونكتفي اليوم باهداف الكندي فاحنا طلعنا عينه معانا النهاردة دخلناه 3 مرات
مفيش حد عندوا استراتيجية اسكالبينج حلوة على اليورو نمزمز شوية ؟
ههههههههههههههههههههههههههه يرد على الخاص
بالتوفيق يا رجالة