عادي ياحسام باشا.. هنا لازم تتعلم الصبر.. احنا ممكن منلاقيش فرص فى ايام خالص زى النهاردة لانه بداية دخول الموفنجات في بعض .. بس المهم احنا عارفين نقط دخولنا ازاى وليه.. فبننتظرها وبنصبر
Printable View
السلام عليكم ايه الاخباار فينكم
شوفو دي كدة كنت بره و لسة شايفها (معطي باشا الزوج ده المسفة بين الزوايا و مرع 9 كبيرة ايه الكلام بنسبالو )
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
هلا والله اخى معطى ما شاء الله عليك
متابع مع حضرتك الاستراتجية من اسبوع ودا اول رد ليا استراتجية ما شاء الله عليها
بس عندى استفسار لو سمحت حضرتك بتاجر بيها على كل الازواج ولا ليها ازواج محددة وكذلك بالنسبة للوقت هل ليها وقت محدد
اسف اخى استحملنى انا عندى حساب فى شركة اف اكس سوليش والمنصة بتاعتها اشكال الشموع مختلفة عن منصة وندسور الى قلت عليها حضرتك ممكن يكون الاختلاف فى وقت بداية الشمعة
وبتالى فى تشتيت عندى بين المنصتين ايهما اتبع واسف على الاطالة
و عليكم السلام اخي
اسمحلي ارد عليك لحين عودة اخونا معطي
اولا الزواج المفضلة هي (اليورو- الباوند - الاسترالي- النيوزلندي و اليورو ين) و بالنبسة للازواج بشكل عام شوف المشاركة دي لاخونا معطي (https://forum.arabictrader.com/t1255...ml#post2736431)
و بالنسبة لاشكال الشموع احنا بنحلل عادي على وندسور بتوقيتها (انا شايف اقامتك في الكويت زي حالاتي) على شموع الاربع ساعات يعني بتوقيت الكويت (1-5-9-13-17-21) و هكذا في حال تحقق الشروط تروح على منصتك عادي و تدخل السعر هو هو بس الاختلاف في الشكل و ده اساسي بالنسبالنا لان تعاملنا برايس اكشن و من خبرة اخونا معطي وندسور بتدي اصدق شموع و اي شيء احنا في الخدمة
و الله كريم
عليكم السلام.. اسف على عدم التواجد اعتقد حيقل تواجدي للاسف معاكم من الاسبوع ده.. لظروف تحضيري لورق الجيش وظروف اخرى شخصية.. فربنا يسهلها من عنده دعواتكم
ولكن متابع معاكم .. مقدرش اسيب بيتي الثاني والاسرة الجميلة الى فى الورشة هنا
الفرصة ده فعلا المسافة فى الزوج كبيرة فيفضل عدم التعامل عليه
+ الموفنجات متداخلة ياجيمي.. فلا دخول
تقبل تحياتي
**منور الورشة والله ياعمرو.. وخلينا بقا نشوفك فى اسرتنا فى الورشة دايما ونشوف فرصك.. عشان نقدر نعرف نقط ضعفك فين ونصلحها.. واحنا معاك لغاية ما تفهمها باذن الله هى بسيطة وسهلة.. وبتربط في رايي اهم نقط فى الفوركس.. تقدر منها تفيدك فى اى استراتيجي اخرى حتى
** وزى ما قال جيمي بالظبط الله ينور عليه اجابة شاملة.. لا اضافة بعدها شئ
تقبل تحياتي
تسلم يا زعيم و ربنا يسهلك امورك و ييسرلك موضوع الجيش يا رب