يورو ين بن بار فوق موفنج و زاوية و مع الاتجاه
Printable View
يورو ين بن بار فوق موفنج و زاوية و مع الاتجاه
لسة واخد بالي انكو حطيطوها مش تقولو كنت برا و لسة راجع احلى شباب شباب التالتة و وسع للقطرررر
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا احب اشكرك على مجهودك وحبك للمساعده والتعاون بين الإخوان انا نزلت تمبلت التالته و كان عندي استفسار بسيط هي ابه الخطوط المنقطة اللي بالأحمر والأزرق وليه بعدها عن بعض بتختلف من عملة لعملة وهل هيه ثاتبه على طول على الأرقام دي ولا بتتغير وتتبدل وشكرا مرة تانبه لحضرتك
السلام عليكم اهلا بيك اخي في الورشة
اسمحلي ارد عليك لحين رد اخونا معطي
الخطوط الحمراء المنقطة دي خطوط الزوايا و تستخدم كخطوط دعم و مقاومة و دي بتجدد كل شهر لوحدها
اما بالنسبة للخطوط الزرقاء و الوردي فدول خكوك مربع 9 و ايضا خطوط دعم و مقاومة و دي خطوط ثابتة لكل عملة و بالنسبة لاختلاف المسافة اقرا حضرتك المشاركة دي هتلاقي الرد (https://forum.arabictrader.com/t1255...ml#post2736431)
و اي شيء اخي احنا كلنا في الخدمة
عليكم السلام...
منور الورشة ياباشا والله.. وبالظبط زى ما جيمي شرحلك بارك الله فيه
واى استفسارات اخرى احنا معاك
لله ينور عليك ياجيمي والله بقيت استاذ فيها فى وقت صغير الحمد لله
وبجد انا مبسوط جدا من روح التعاون الى شايفها منك ومن محمد فى مساعدة بقية اخواتنا .. هى ده الروح الاخوية فى الورشة الى مطلوبة مننا كلنا
تقبل تحياتي
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
حبيت اسجل اعجابي بالاستراتيجية الأصلية لـ د/ ممدوح جمال والتعديل اللى عمله عليها الأخ معطي ، بصراحه غير انها حاجه جميله وممتازه ، بس ذوقكم واخلاقكم وحرصكم على المساعده هو الأجمل
انا بحاول افهم الاستراتيجية الأصلية كويس الأول ، علشان ابقى فاهمها من اولها
وادعولي اعرف اخلص والحقكم لإني لسه في صفحة 203 وبراجعهم كمان هههههههههههههههههههههههه
تحياتي
منور الورشة ياشادي
وربنا يقويك خلاص فاضل 1000 صفحة بس :0016:
للعلم بس عشان اسهلك الطريق.. الطريقة الان فى اخر تحديث ليها اختلفت تمام عن ما قبل واصبحت اسهل واوضح فلو حابب تختصر الطريق فحتلاقي الشرح بالفيديو بالتمبلت والمؤشرات فى المشاركة التالية (https://forum.arabictrader.com/t1255...ml#post2720928)
واى استفسارات اكتبهلنا واحنا معاك لغاية ما تفهمها جدا باذن الله
تقبل تحياتي