الاسترالي رجع و عمل فرصة كمان
Printable View
الدولار ين بن بار تحت الموفنج و الزاوية
الباوند
بن بار فوق منثلي سنتر و موفنج
يورو ين تقدر تقول 3 بن بار فوق موفنج و زاوية و مع الترند
معطي هي دي بين بار ؟؟؟؟؟
الملف المرفق 388212
جيمي عندك مشبين بار لان جسمها جاى يعتبر فى المنتصف والظل شبه متساوي مع الجسم
عندنا بويندسور الشمعة متكونة هامر جيدة.. وهنا بيبقا هدفها خط الترند.. لازم نراعي معانا الكلاسيكي فى شغلنا فكدة احنا شغالين بافضل اساليب في رأيي فى الفوركس.. وجمعناها كلها فى استراتيجي واحدة
( برايس اكشن+ كلاسيكي+ ودعوم ومقاومات الزوايا+ الدخول مع الترند)
تمام كدة حيبقا افضل ومتقلقش مشحتتزاول زى ما انت فاكر بين برنامجين .. انك تحلل على منصة وتدخل على الاخرى لايف.. انا بعمل كدة والله ياجيمي.. لان ويندسور بالتجربة والله من اصدق منصات اغلاق الشمعات
اتفضل ياجيمي : http://www.windsorbrokers.com/ar/content/mt4-desktop