يشرفني متابعتك اخي الكريم جوست
واى استفسارات باى وقت انا معاك
تقبل تحياتي
Printable View
ايه يا عم معطي انت فين كده عاوزين عطاءك كما كان الله يكرمك ويوفقك بمشيئة الرحمن
حبيت اسلم يا عسل
تقبل تحياتي
اهلا اهلا ياباشا
والله كل ما اخلص ظرف عندي يطلعلي حاجة تانية.. فعشان كدة قلت متابعتي للفوركس
بس باذن الله من اول الاسبوع الحالي متابع من جديد معاكم .. ويااااااارب ميطلعليش حاجة تانية لان واحشني الفوركس والكتابة بالحبيب الاولي المتداول العربي
وشكرا لسؤالك والله
تقبل تحياتي
بالتوفيق و الى الأمام يا معطي و احاول أتابع معاكم ان شاء الله :)
تحياتي حبيبي معطي بانتظارك لتنور لنا المنتدى اكتر
السلام عليكم
يا هلا بالغالي واهلا بعودتك لمنتدانا والعود احمد كم نحن سعداء بوجودك معنا لانك والله اصبحت اخا وصديقا دائما وتعودنا عليك لا يفرقنا الا الموت وهذا من سنة الحياة بارك الله عطائك وجعله في ميزان حسناتك
والسلام
(( اليورو للمراقبة ))
الملف المرفق 360326
** اليورو للمراقبة القوية.. لو حصل الى فى دماغي حيبقا اوردر ممتازنراقب والله المستعان
** وهو ان يقوم السعر بعمل ظل اسفل زاوية 45 والاغلاق فوقها .. او باغلاق شمعتين او اكثر فوق هذه الزاوية
** حيبقا اوردر شراء صريح وممتاز ..
تحت المراقبه
(( شراء يورو ))
الملف المرفق 360389
شراء : 3021 (اغلقت شمعتين اعلى زاوية 45 كما انتظرت والشمعة الثانية عاكسة قوية + اعلى مستوى نفسي 3000+ منطقة كلاسيكية قوية )
هدف : 3113 حدخل بعقد واحد بهدف واحد لاننا اخر الاسبوع ومضطر اترك الاوردر فى الاجازة
ستوب :2952 ( اسفل اقل لو+ زاوية 45 )
هذه ليست توصية وكل شخص مسؤل عن حسابه
اذا لم يتفق تحليلي مع تحليلك فلا تدخل
تحياتي و احب ان اقول لك ان صفقة اليرو جريئة بعكس اتجاه الترند و بعد اول كسر للمستوى النفسي 13000 لا بد من العودة للاسفل و قد نرى 12880 اليوم كما اريد منك القاء نظرة على منصة الون فايننشل بالنسبة لاشكال الشمع عند الدعوم و المقاومات اراها اوضح
اعتذر على التشتيت ولكن وجب التحذير و بالتوفيق
الملف المرفق 360391
يا اهلا اخي الكريم سامر
اتفق معك هناك مخاطرة بالاوردر بالفعل عكس الاتجاه
ولكن كما تعلم فالعمل بالاستوب وادارة راس المال هو اكثر شئ مريح فى الفوركس
فانا شغال كالعادة باسلوبي عالحلوة والمرة .. ومشمهم اوردين يخسروا من 10 اوردرات .. منهم 8 كسبانين
والله المستعان