كل عااااام وانت بخصير استاذ معطي وسنه جديده علي الجميع بالخير والحب
متاااااابع معاااااااك اخيرا فهمت ههههههههههههههه وهبقي احط فرص علي طوول بس الاستراتيجيه تحترم كل العملات ولا والين ايه اخباروا معاها
Printable View
كل عااااام وانت بخصير استاذ معطي وسنه جديده علي الجميع بالخير والحب
متاااااابع معاااااااك اخيرا فهمت ههههههههههههههه وهبقي احط فرص علي طوول بس الاستراتيجيه تحترم كل العملات ولا والين ايه اخباروا معاها
سنة سعيدة عليك وعلى الاسرة الكريمة ياصامويل باشا
والحمد لله انك فهمتها
الاستراتيجية جيدة فى رأي واستخدمها على الازواج الاتية فقط:-
يورو
استرليني
استرالي
فرنك
ين
تقبل تحياتي
اخي معطى ماهو الزيكو؟؟؟ وهل يوجد شرح اكثر للزوايا واين شرح استاذ عمرو للزوايا ؟ لقد قرات الملخص باستفاضة ولكن تلك النقاط لم اتمكن من الالمام بها وفقك الله ومع جزيل الشكر لتلك المجهودات الجبارة تحياتي
هل هذا التحليل صحيح؟
http://iceimg.com/i/16/07/dbd55328d2.jpg
تحياتي للرائع معطي وربنا يكرمه في الإمتحانات ويحقق أفضل المعدلات ..
ممكن أحد الشباب يتكرم ويرفق التامبلت والمؤشرات المعتمدة ..!!!
ربنا يجازيك خير عل خير يا أخي معطي
استراتيجية روعة
تحياتي الخالصة وكل سنة وأنت بخير
اها توصلت لفكرة المفروض في حالة السعر وصل ل 180 شهرى ففي تلك لحالة السعر سينعكس لا محالة الى السنتر ثم يرد مرة اخرى الى خط الزاوية 180 شهرى وينطلق الى اسفلها و لكن مادام لم يصلها ففي تلك الحالة يوجد كلام اخر والله ورسوله اعلم
كما ان كل مستوى سعرى وله مؤشراته اي ان هذه الاستراتيجية تمسك السعر عند كافة حالته يعني السعر فوق يبقى نبص عالزوايا الشهرية اما لو السعر عند الزاوية 45 يومي يبقي نشوفه اخترقها ولا لا لو السعر عند السنتر نهتم بالمستويات 0 و 100 الخاصة بسفارى ....... وهكزا
اخى معطى انا لاحظت مع تطبيقى للاستراتيجيه انها بتبقى قويه جدا فى غير اوقات الترند
لكن فى الترند يدوبك تحاول تحافظ على نفسك من الخساره
هل انت مؤيدنى فى الراى ولا لا ؟ و لو مؤيدنى او غير مؤيد فما الحل ؟
وشكرا يا كبييير
اخواني لقد لاحظت عدم تضمين مؤشر الرينج في اخر مرفقات لاستراتيجية معطى هل هذا معناه عدم اهميه الرينج في الاستراتيجية في ثوبها الجديد؟
وكل الشكر لاضافة مؤشر حسين الذي اثبت فاعليته وجزاك الله خيرا اخي معطي وكل من ساهم بانامله العزبة في اثراء تلك الطريقة تقبلوا تحياتي ومع دوام التوفيق
والله يا معطي يا ريت يعينوك وزير اقتصاد
يا معطي باشا انا متابع جديد معاكم في الاستراتيجه الجميله ده
وبقالي اكتر من اسبوع بزاكرها لغايه ما فهمتها الحمد لله
بس كان ليه ملحوظه مش عارف حد سبأني و لا لا
في كتير من الحالات بيكون في احترام لمستوي 76.4
ايه راي حضرتك
شكرا
معطي يا كبير يا غايب يا حاضر من ابو قير
قناتك التالته السعر بيجري منها زي العصافير
http://iceimg.com/i/30/76/f38601fa3f.jpg
متى تعود علينا أخي معطي
عدت و لم أجدك
ولكن يكفي اني اراك في الفيس بوك منور
السلام عليكم
الحمد لله خلصت الى عليا.. وحشني بجد جداااااا الفوركس.. والمتداول العربي واعضاءه المحترمين
باذن الله تعالى متابع من جديد معكم من بداية الاسبوع .. والله المستعان
تقبلوا تحياتي