السلام عليكم جميعا
شو الأخ ســـامر صار له زمان مو مبيّن
عســى المانع خير إن شاء الله
Printable View
السلام عليكم جميعا
شو الأخ ســـامر صار له زمان مو مبيّن
عســى المانع خير إن شاء الله
السلام عليكم
تم الدخول بيع يورو من اسفل 38
بهدف الزيكو
واستوب 61
كده الشارت عندى مظبوط
توكلت على الله وبيعت كيبل حالا 6102
التفاصيل المشاركة القادمة
هذه ليست توصية وكل شخص مسؤل عن حسابه
اذا لم يتفق تحليلي مع تحليلك فلا تدخل
::::: كيبل ::::::
((ساعة))
https://forum.arabictrader.com/attac...&thumb=1&stc=1
(( 4 ساعات))
https://forum.arabictrader.com/attac...&thumb=1&stc=1
بيع: 6102 ( خبر فائدة الساعة 1 عادة بيتثبت وبيوقع استرليني+ كسر الزاوية ساعة و4 ساعات+ كسر فيبو 38 البيع)
هدف: 6065 ( التقاء زيكو مع زااوية 45 يومي)
ستوب: 6164 ( اعلى الزيكو)
هذه ليست توصية وكل شخص مسؤل عن حسابه
واذا لم يتفق تحليلي مع تحليلك فلا تدخل
استاذ معطى عندى سؤال عاوز اسألة كل يوم بس مش بسأل
حضرتت بتقول ان الكيبل ينتظر اليورو ولا اليورو بينتظر الكيبل
اشكرك
هادي باشا حضرتك تسال براحتك فى اى وقت واحنا معاك
بالنسبة للاستفسارك بالفعل كان محترم وكنت ماشي عليه بس السنة الى فاتت
من اول بداية السنة الجديد حتى الان هذا الربط اصبح لايوجد كثيرا وكل زوج بقا ماشي بمزاجه
لذلك مبكتبش عنه حاجة من اول السنة لو حضرتك ملاحظ
اى استفسارات اخرى انا معاك
تقبل تحياتي