صفحة 298 من 1256 الأولىالأولى ... 198248288292293294295296297298299300301302303304308348398798 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 4,456 إلى 4,470 من 18838
    الصورة الرمزية Mo3Ty
    Mo3Ty غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Eng.Shady مشاهدة المشاركة
    استاذ يا معطى باشا والله

كلامك كله حكم انا قعدت مع نفسى جبت الشهر من اوله وفضلت اطلع فى فرص وفتحت الموضوع دا بدايه من صفحه 150 واقارن بين اللى كان بيحصل وقتها وكنا بكتب ايه فى الورشه واللى بيحصل دلوقتى بعد ما السوق انتهى واكتشفت ان وقت السوق والسعر لايف اننا بنكون متوترين وخايفين من غدر السوق رغم اننا داخلين صح 100% انما بعد ما السوق قفل تلافى الواحد بيقول يا سلام يا واد يا معطى استاذ توقعت الشارت بالحرف زى ما انت قلت بالضبظ هى الحاله النفسية والهدوء وكمان انا لما اشوف الصفقات اللى خسرت فيها واشوف سبب دخولى افضل اضحك على غبائى ونسرعى لان فعلا بكون داخل غلط واكتشف ان السوق واضح جدا لطريقه بس المهم الالتزام حتى لو خسرت مرة ان شاء الله هتتعوض بعد كدا وزى ما انت قلت الفرق بين الديمو والايف الحاله النفسية والتوتر وانك لاصق جنب الشاشه فى الحقيقه انما الديمو لا

اسف للاطاله وربنا يباركلك يا معطى ان شاء الله ويجعله فى ميزان حسناتك
    ياجامد ياشادي
    بجد الله ينور عليك انت جبت من الاخر
    وياريت بقية الشباب تقرا ردك لانه مهم جدااااااااا فالعيب ليس فى الاستراتيجيات بل فى النفسية
    توقيع العضو
    لكل مجتهد نصيب

الصورة الرمزية Mo3Ty

نسيت حاجه مهمه
    دا من عابدين يا فضائيين ههههههههههههههههههههههههههههههه
    لا زعلت منك انا كدة ده حاجة تتنسي برضوا ياشادي هههههههه
    توقيع العضو
    لكل مجتهد نصيب

الصورة الرمزية Mo3Ty

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedhaggag مشاهدة المشاركة
    معلش الاخ عايز يفهم انت هتستفاد اية لما تعرف الرجل كسب كام!!
    اية الخير اللى بيعملو فى كدة بالعكس يا استاذ نشر كشف حساب فى سوق معظم اللى فية خاسرين بيسبب احباط كبير لناس كتير ممكن تشوف الموضوع
    و اكيد حضرتك مش عايز كشف الحساب عشان تتاكد من الاستراتيجية اللى شغالة و بتكسب الناس من شهور و انت بتقول متابع فى صمت
    عموما لو عايز تعرف الورشة عملت اية سهل جدا ترجع و تشوف كل الصفقات اللى دخلناها مع بعض لايف بقيادة معطى
    شكرا
    يا احمد خلاص الراجل حبيبنا ومحترم وانا فهمت قصده
    وان شاء الله مستينيه معانا اول الاسبوع لايف باذن الله

واسكت بقا عشان انا من عابدين يافضائيين هههههههههههههه
    توقيع العضو
    لكل مجتهد نصيب

الصورة الرمزية ahmedhaggag
    ahmedhaggag غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

ماشى يا فضائيين ..ههههههههههه
    انا هنيمك من المغرب يا صين..ههههههههههه

الصورة الرمزية Mo3Ty

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedhaggag مشاهدة المشاركة
    ماشى يا فضائيين ..ههههههههههه
    انا هنيمك من المغرب يا صين..ههههههههههه

طيب خد الفخفينا ده يابرنجي عشان نعمل السليمة ههههههههههه

احبك يافرغلي هههههههههههههههه
    توقيع العضو
    لكل مجتهد نصيب

الصورة الرمزية Eng.Shady
    Eng.Shady غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

قد حنيح حن حله بلوح منيح جول اللاااااااااع

الصورة الرمزية donrogoo
    donrogoo غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

انما انا ملاحظ ان صوت حزلئوم بيقول الجملة بتاعة احنامن عابدين يا فضائين يكونش دا جزء جديد لحزلئوم ،تخيلوا غسان مطر في الفضاء يبقي مفبيش غير غرندايزر يؤفله

الصورة الرمزية romio260
    romio260 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mo3Ty مشاهدة المشاركة

عليكم السلام
    ياروميو باشا دوشتني ايه بس والله ده شرف ليا وجودك
    وانا بفرح جدا لما الاقي حد من الناس الى بتشاهد من بعيد بدات تشارك بالعكس انتم الى بتخلوني احط افكاري وفرصي فتخيل في يوم دخلت ملقتش حد متابع حعمل ايه انا اكيد حبطل كتابة
    فانت اسال براحتك ولا تتردد ولا تخجل من كتر الاسالة

بالنسبة للحالة الاولي
    فعلا كلامك مظبوط ولازم كل حاجة تكسر لو قريبين من بعض عشان نبدا ندخل ولو طارت بعدها السعر فى شمعة الكسر مشحندخل للاسف
    والى انت قولته ده على قد ما هو بيضيع فرص على قد ماهو بينقذنا من وقعات اكتر
    اقل مثال ادهولك شوف امبارح على الكيبل الشمعة الى كسرت الصفر وقفت فين وقفت تحت التالتة وفعلا ردها السعر لاسفل لو كنا دخلنا وقتها على كسر الصفر فقط كنا حنطلع خسرانين فانا عارف ان كتر العقبات الى انا حاطتها بتضيع فرص بس فى نفس الوقت بتنقذ
    وانا دائما بقول يا روميو فى ايام للتدبيل بالطريقة وفى ايام للبس
    او احنا طلعنا ايام التدبيلة اخدناه طالع نازل زى الجمعة الى فاتت اخدناها طالع نازل طالع وجيت فى يوم اللبس مدخلتش لكترة العقبات امام السعر او طلعنا بخسارة قليلة بطريقة ربط الازواج فانت فى الاخر كدة برضوا كسبان اخر الشهر
    بالنسبة لاستفسارك التاني انا اسف مفهمتش قصدك كويس فلو ممكن شارت يوضح الاستفسار او تفهملهولي تاني عشان اقدر اجاوبك

ويلا بقا منتظر اسالة منك للصبح ومنتظر منك الاسبوع الجاى اشوفك اون لاين كل يوم بفرص لايف عشان اقدر احدد نقط الضعف عندك واظبطهالك
    ايه يا معطى باشا التاهيل الكبير اوى اوى اوى دا حستتنىيا راجل انى بتاجر بقالى 3 سنين
    لا منقدرش على الكلام الحلو دا هههههههههههه
    وبعدين يا باشا انا والله الى ليا الشرف انى بتكلم معاك احنا يا دوب تلامذه صغيرين كدا(ويا رب يديم الصداقه الحلوه دى)
    وعلى كدا بقى مش هتخلص منى اساله طول اليوم (وخصوصا بقى يا معلم انى هستلم اول بونص من انستا فوركس وهبتدى اشتغل حقيقى من الاسبوع الى جاى ان شاء الله)
    اول حاجه بقى:-
    الحاله الاولى الى بكلمك فيها دى ممكن العوائق دى تخش فى 50 او 60 نقطه هستنى لما كل ده يكسر عشان اخش ولا فى حاجات معينه منها طالما اكسرت خلاص ممكن نخش(بس على فكره الحاله الى بكلمك فيها دى بتحصل كتير مش ايام لبس ولا حاجه هو فعلا ممكن ادخ شراء ويطلبع بس مببقاش عارف هيقف فين بقى)؟؟؟؟؟ (دا اول استفسار على كلامك)
    الحاله التانيه ان هفهمهالك احسن هديك مثال
    بص يا سيدى ساعات بيبقى السعر خرج بره القناتين الاساسيتين وبيبتدى يرجع تانى لحد الحدود بتاعه القناه الزرقاء
    تمام لحد كده
    السعر بيبتدى يكسر القناه لجوه ومن بعد ما شمعه الكسر دى تقفل المفروض بنخش شراء
    ممكن الشمعه دى تكسر وتمشى جوه لحد متوصل للسنتر لاين وانا كل ده مسنيها تقفل عشان اخش شراء وكنت المفروض اخش من بعد كسر القناه بس هو مش كسر وبس لا دا راح لحد السنتر لاين
    احنا المفروض بنعمل ايه فى الحاله دى بقى بنخش شراء عشان الشمعه السابقه بدل على السلوك الشرائى ولا بعد الصعود دا كلو بنخش بيع
    دا السؤال التانى
    نرجع بقى والى حصل من يومين على اليورو والكيبل وكل العملات تقريبا والى راعبنى مش عارف لو حصل معايا حاجه زى دى وانا على الحقيقى هعمل ايه
    لو تلاحظ من يومين (يوم الخميس تقريبا) اليورو والكيبل طلعو جامد اوى فى اليوم دا
    بس انا ساعتها لسوء الحظ كنت داخل بيع على اليورو لانو كسر السنتر لاين على شارت الساعه الكلام دده قبل الطلوع العنيف دا بساعه
    ايه تحليلك الفنى لليوم ده وازاى كنا نعرف انو هيطلع الطلعه دى وان الكسر دا كاذب ومش كاذب وبس بتهايالى ان فى ناس حسابها اتصفر كمان( الحمد لله ان احنا على الديمو)
    واليوم الى بعده كان السعر على الكيبل وعلى الاسترلينى تقريبا كل شويه يكسر القناتين من فوء واخش بيع بقلب جامد الاقيه بيطلع يكسر لبرا عادى خالص
    وكذلك الكندى فى نفس اليوم على شارت الساعه كسر الفايبو 38 وقلت بقى خلاص صفقه متقشره لقيت بردو نزل يكسرو تانى وبعدها كسرو لفوق تانى وبعدها كسرو لتحت تانى
    فانا مش عارف بقى السبب فى ده يوم الجمعه وتقلباته وتذبذب السوق ولا ايه الى حصل على الكيبل والكندى
    الصراحه الخميس والجمعه الى فاتو هيجننونى وخوفونى جامد بعد مكنت بكسب صفقات كتير وكان كلو تمام
    بص ياشا معلش المره دى لازم اقول هصدعك لان الاسئله كتير واليومين الى فاتو دول عايزين تحليل سنه
    وشكرا على اهتمامك
    تحياتى اخى العزيز معطى
    وبالتوفيق من نجاح لنجاح باذن الله
    آخر تعديل بواسطة romio260 ، 29-10-2011 الساعة 08:44 PM

الصورة الرمزية Mo3Ty

قد حنيح حن حله بلوح منيح جول اللاااااااااع
    يخربيت شيطانك ههههههههههههه
    توقيع العضو
    لكل مجتهد نصيب

الصورة الرمزية Mo3Ty

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة donrogoo مشاهدة المشاركة
    انما انا ملاحظ ان صوت حزلئوم بيقول الجملة بتاعة احنامن عابدين يا فضائين يكونش دا جزء جديد لحزلئوم ،تخيلوا غسان مطر في الفضاء يبقي مفبيش غير غرندايزر يؤفله
    هههههههه صباح التهييس الفيلم ده حيبقا جامد جدي
    توقيع العضو
    لكل مجتهد نصيب

الصورة الرمزية Mo3Ty

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة romio260 مشاهدة المشاركة
    ايه يا معطى باشا التاهيل الكبير اوى اوى اوى دا حستتنىيا راجل انى بتاجر بقالى 3 سنين
    وبعدين يا باشا انا والله الى ليا الشرف انى بتكلم معاك احنا يا دوب تلامذه صغيرين كدا(ويا رب يديم الصداقه الحلوه دى)
    وعلى كدا بقى مش هتخلص منى اساله طول اليوم (وخصوصا بقى يا معلم انى هستلم اول بونص من انستا فوركس وهبتدى اشتغل حقيقى من الاسبوع الى جاى ان شاء الله)
    الحاله الاولى الى بكلمك فيها دى ممكن العوائق دى تخش فى 50 او 60 نقطه هستنى لما كل ده يكسر عشان اخش ولا فى حاجات معينه منها طالما اكسرت خلاص ممكن نخش(بس على فكره الحاله الى بكلمك فيها دى بتحصل كتير مش ايام لبس ولا حاجه هو فعلا ممكن ادخ شراء ويطلبع بس مببقاش عارف هيقف فين بقى)؟؟؟؟؟ (دا اول استفسار على كلامك)
    بص يا سيدى ساعات بيبقى السعر خرج بره القناتين الاساسيتين وبيبتدى يرجع تانى لحد الحدود بتاعه القناه الزرقاء
    تمام لحد كده
    ممكن الشمعه دى تكسر وتمشى جوه لحد متوصل للسنتر لاين وانا كل ده مسنيها تقفل عشان اخش شراء وكنت المفروض اخش من بعد كسر القناه بس هو مش كسر وبس لا دا راح لحد السنتر لاين
    احنا المفروض بنعمل ايه فى الحاله دى بقى بنخش شراء عشان الشمعه السابقه بدل على السلوك الشرائى ولا بعد الصعود دا كلو بنخش بيع
    دا السؤال التانى
    نرجع بقى والى حصل من يومين على اليورو والكيبل وكل العملات تقريبا والى راعبنى مش عارف لو حصل معايا حاجه زى دى وانا على الحقيقى هعمل ايه
    بس انا ساعتها لسوء الحظ كنت داخل بيع على اليورو لانو كسر السنتر لاين على شارت الساعه الكلام دده قبل الطلوع العنيف دا بساعه
    ايه تحليلك الفنى لليوم ده وازاى كنا نعرف انو هيطلع الطلعه دى وان الكسر دا كاذب ومش كاذب وبس بتهايالى ان فى ناس حسابها اتصفر كمان( الحمد لله ان احنا على الديمو)
    واليوم الى بعده كان السعر على الكيبل وعلى الاسترلينى تقريبا كل شويه يكسر القناتين من فوء واخش بيع بقلب جامد الاقيه بيطلع يكسر لبرا عادى خالص
    وكذلك الكندى فى نفس اليوم على شارت الساعه كسر الفايبو 38 وقلت بقى خلاص صفقه متقشره لقيت بردو نزل يكسرو تانى وبعدها كسرو لفوق تانى وبعدها كسرو لتحت تانى
    فانا مش عارف بقى السبب فى ده يوم الجمعه وتقلباته وتذبذب السوق ولا ايه الى حصل على الكيبل والكندى
    الصراحه الخميس والجمعه الى فاتو هيجننونى وخوفونى جامد بعد مكنت بكسب صفقات كتير وكان كلو تمام
    بص ياشا معلش المره دى لازم اقول هصدعك لان الاسئله كتير واليومين الى فاتو دول عايزين تحليل سنه
    وشكرا على اهتمامك
    تحياتى اخى العزيز معطى
    لا ده انت عايزلك كوباية قهوة بقا عشان الليلة طويلة معاك باين كدة ههههههههههه
    حبيبي والله اسال براحتك وكويس اننا فى الاجازة
    توقيع العضو
    لكل مجتهد نصيب

الصورة الرمزية Mo3Ty

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة romio260 مشاهدة المشاركة
    تمام لحد كده
    دا السؤال التانى
    وشكرا على اهتمامك
    تحياتى اخى العزيز معطى
    اولا متقولش انك تلميذ وانا استاذ تاني ياروميو فاحنا اخوان فقط لاغير ماشى ياخويا ههههههههه

الحالة الاولي: لو اول عائق زى ما بتقول بعد 50 نقطة فاشطة اوي ممكن ناخد منها 30 نقطة وده بعملها شخصيا فى الورشة جوة القنوات فوق فيبو 61 لو السعر واقف فوقه والمسافة بينه وبين الصفر مثلا 50 فناخده شراء قبل الصفر
    اما لو اقل 50 مثلا 30 نقطة فده ميدخلش ونشوف غيره ولو كل عائق قريب من التاني زى ما قولت فى المرة الى فاتت خلاص مفيش دخول شوف غيره ان شاء الله متدخلش اليوم كله مشمشكلة المهم ندخل صح

بالنسبة للحالة الثانية: بالرغم اني فهمت قصدك بس مشقوي بس المهم دلوقتي انت بتكلم على القنوات بس المهم هى فين من الفيبو والصفر ده الى حيحدللنا شراء ولا بيع ولا انتظار

بالنسبة ليوم الخميس: ايه الى يخليك تتفزع مدام شغال بستوب ده اولا .. ثانيا ايه الى خلاك تدخل على كسر السنتر لاين مع اننا مبنهتمش بالسنتر لاين الا سنتر لاين القناة الثالثة او التقاء سنتر لاين مع فيبو او صفر اما كسر سنتر لاين ولا بناخدوا فى الاعتبار
    وتحليلي ليوم الخامس كان صاعد وبقوة وانت لو تابعت معانا الورشة احنا دخلناه شراء بعد ما كسر خط الصفر والقنوات التلاتة وانا شخصيا اليوم ده اخدت منه 62 نقطة فتحليلي انا كتبته ياروميو اليوم ده وحللناه كذا مرة وحتى بعد ما طلع الشباب قالولي ناخدوا بيع من فيبو 161 قولتهم لا لسة حيطلع ولما طلع لفيبو 200 قالولي يلا بيع قولتلهم لا لسة حيطلع وحطيت امر معلق قبل فيبو 250 ب 3 نقط ومتفعلش للاسف على نقطتين وارجع فى اخر 10 صفحات حتلاقي تحليلنا ليوم الخميس وازاى دخلناه فهو كان شراء واضح جداااااااااااااااااااااااااااااااا المشكلة عند الناس انها مبتحطش فى تصورها انا الترند ممكن يكمل كل دماغها مدام طلع جامد يبقا لازم ينزل يصحح طيب انا حمشي معاكم كلامكم مظبوط بس فين بقا نهاية الصعود؟؟؟ وده شرحته بالتفصيل ازاى نعرف ازا كان لسة فى صعود ولا كدة جاب اخروا بس ارجع لاخر عشر 10 صفحات

بالنسبة للكندي الجمعة

احنا امتى بنشتري
    عند كسر القنوات+ فيبو 61 الشرائئ هنا شراء
    اما فيبو 38 حتى لو كسره فهو لسة فى احتمال للهبوط لان ده الفيبو البيعي بكسره ميبقاش شراء
    وبص انا حخليني معاك افرض انك دخلت شراء لانه كسر القنوات طيب فين الربط مع اليورو والكيبل
    مشقولنا اننا بنربط الازواج ببعض ووقت كسر الكندي للقنوات كان اليورو واقف مكانو والكيبل طلع وقفل تحت التالتة يعني احتمال بيعي وليس شرائئ
    ففي الحالة ده ياما متدخلش على الكندي يااما تدخل بنصف عقد

وبالنسبة للاسالة صدعني براحتك امال لو اخوك مستحملكش مين الى يستحملك
    ويوم الخميس والجمعة دول من افضل الايام الى بعزها لانه كان يومين صعبين فعلا وبالرغم من ده تحليلي كان صح وطلعنا بربح الحمد لله
    وارجع للصفحات العشرة الى فاتت حتلاقي كل نقاشاتي فى يوم الخميس ده ويوم الجمعة الصبح لما حلموس سالني على الاستيك لاني كنت كاتب في اليومين دول شرح مطول لانهم فعلا يومين حلوين وصعب اكتب كل ده تاني

دلوقتي انا شايف عندك نقط ضعف كالاتي عايزك تظبطها الاسبوع ده واصبر شوية على حسابك اللايف لغاية ما تظبطها:-

1- انت مشقادر تربط الفيبو بالقنوات فتركيزك اكتر على القنوات فلازم تربط بالفيبو لانه اهم حاجة ونزل كتاب المختصر الى فى التوقيع للقناة التالتة حتلاقيني شارح الحالات بالظبط وامتى مندخلش شراء وبيع حتى لو القنوات اكسرت
    2- فى حالة الترند انت مبتبقاش عارف هو كدة جاب اخروا ولا لسة وده الاغلبية بيعاني منها بس فى طريقتنا ولله الحمد ده اسهل حاجة ممكن تعرفها وحتلاقي شرحها فى اخر 10 صفحات بالموضوع
    3- قولت ان يوم زى الخميس ممكن يزعلك لو انت لايف فشكلك كدة بتستخدم التعزيز ومدام قولت اليوم ده كان حيزعلك يبقا انت مشعارف تستخدم التعزيز صح فعندك حاجة من الاتنين ياتشتغل بالستوب زيي يا اما عليك وعلى استاذ عمرو التابعي فهو استاذ التعزيز يفهمك اكتر الدنيا ده وشخصيا لو انا كنت داخل بيع غلط اليوم ده فكان حينقذني الستوب من الترند الي حصل
    حتقولي ايه خلاك متاكد اليوم انه طالع كدة ومشحيصحح
    اولا: كلوا كان بيقول بيع وكالعادة لما تلاقي المنتدى بل المنتديات العربي والاجنبي بتقول كلها اتجاه واحد فتاكد او تنبه ان حيحصل العكس وده مشحوار ده حقيقة
    ثانيا: الوقت ده كان فى اجتماع اوربي وكنت متابعه وكان واضح جدا انهم حيرفوا اليورو فلازم تربط الاساسي معانا خاصة الايام الغريبة الى احنا فيها دلوقتي

ثالثا: استراتيجة القنبلة كانت مدياني شراء فكان مستحيل ادخل بيع لانك لو متابع دكتور جمال ونظرية التروس فمستحيل كنت تدخل بيع لان الربع ساعة الى هو فريم صغير مدى شراء فمستحيل ندخل عكس الفريم الصغير

رابعا: مؤشر حسين اول شمعة فى اليوم كانت زرقاء يعني يوم شراء زى ما شرحنا وبكرة باذن الله حشحرلكم فائدة المؤشر ده معانا لان خلاص انا واستاذ عمرو وافقنا جدااااااا وبشدة ان المؤشر ده لازم يكون معانا رسمي نظمي فهمي

وانا حطتلك باك تيست لشهر 8 و9 للطريقة نزله وشوفه والى متزاول فيه قولي عليه عشان اقدر اشرحلك اكتر واسهل لان الشرح بدون شارتات بيبقا غير قوي
    https://forum.arabictrader.com/t1255...ml#post2196336

واسال براحتك بس اديني كل سؤال فى مشاركة لوحده او كل سؤالين عشان انا بقالي ساعة بكتب المشاركة ده لما ايدي وقفت فخلي بالك بقا عشان انا من عابدين يافضائيين ومعايا سيف بينور ههههههههههه
    توقيع العضو
    لكل مجتهد نصيب

الصورة الرمزية ma7mod3
    ma7mod3 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

ازيك يا معطي يا كبير اخباراتك اية
    منتظرين التعديل الجديد بتاع النبلة ...وابقى ازغد جميل خليه ينزلنا شوية ماركت بروفايل انا كنت بدأت فيه بس الموضوع معقد ابقى كلمه كدا

الصورة الرمزية Mo3Ty

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ma7mod3 مشاهدة المشاركة

ازيك يا معطي يا كبير اخباراتك اية
    منتظرين التعديل الجديد بتاع النبلة ...وابقى ازغد جميل خليه ينزلنا شوية ماركت بروفايل انا كنت بدأت فيه بس الموضوع معقد ابقى كلمه كدا

تمام الحمد لله يامحمود
    النبلة استاذ عمرو كلمته النهاردة قالي لا خليها شوية لان للاسف وجدنا بعض العيوب ومشعايزيين ننزلكم حاجة الا واحنا واثقين انها فيها افادة عشان منضيعش وقتكم على الفاضي
    بس اتفقنا على ان مؤشر حسين معانا رسميا وبكرة باذن الله حشحرح نقط هامة لاستخدام المؤشر ده معانا زى ما تابعته الاسبوع ده
    وبالنسبة لابو جميل والله انا كل شوية ازن عليه بس المشكلة الراجل مشغول للاسف بس هو وعدني انه حيشرحها وانا متاكد ان ابو جميل لما بيوعد بينفذ
    توقيع العضو
    لكل مجتهد نصيب

الصورة الرمزية Dr_3abkarino
    Dr_3abkarino غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mo3Ty مشاهدة المشاركة

تمام الحمد لله يامحمود
    النبلة استاذ عمرو كلمته النهاردة قالي لا خليها شوية لان للاسف وجدنا بعض العيوب ومشعايزيين ننزلكم حاجة الا واحنا واثقين انها فيها افادة عشان منضيعش وقتكم على الفاضي
    بس اتفقنا على ان مؤشر حسين معانا رسميا وبكرة باذن الله حشحرح نقط هامة لاستخدام المؤشر ده معانا زى ما تابعته الاسبوع ده
    وبالنسبة لابو جميل والله انا كل شوية ازن عليه بس المشكلة الراجل مشغول للاسف بس هو وعدني انه حيشرحها وانا متاكد ان ابو جميل لما بيوعد بينفذ
    هى النبلة ديه استراتيجية جديدة ولا قصدكوا القنبلة ؟؟!!
    توقيع العضو
    ليس المهم عدد الصفقات الرابحة و الخاسرة بل المهم هو
    "كم نقطة ربحت عندما ربحت وكم خسرت عندما خسرت"

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17