Printable View
الدخول من منتصف الشمعة و الهدف على وشك التحقق بمشيئة الله
صباح الخير جميعا و يوم سعيد ملئ بالأرباح إن شاء الله
كم هدف الكيبل
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
صباح الخير للجميع واسبوعموفق إن شاءلله
ما رأي الآخوة باغلاق شمعة الساعة السادسة حيث اغلقت داخل القناة الحمراء خضراء على منصة ال تريد
صباح الخير علي استاذتنا الغاليه و دكتورنا الكبير و كل اعضاء الباب العظيم
يا ريت شرح الاسلوب المتبع مع شكل القنوات مثل اليوم
صباح الخير للجميع
مع أطيب التمنيات بالربح الوفير لهذا الأسبوع
دكتور ابو ياسر صباح الخير
ممكن اعرف الهدف على كم بالضبط
لاني حاليا بالعمل ولا تعمل منصة باري في جهازي .. وبالتالي لا اعرف الكسر من غيره
شاكر لك مقدماً
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
لو حضرتك جالس فى مدرجات الدرجه الاولى ( شارت الديلى ) فالسعر صاعد
لو حضرتك جالس فى مدرجات الدرجه الثانيه( شارت 4 ساعات ) فالسعر صاعد
لو حضرتك جالس فى مدرجات الدرجه الثالثه ( شارت الساعه) فالسعر صاعد
لو حضرتك جالس امام الشاشه بتابع مش هتشوف حاجه زى حلاتى
والله مش بهظر ولا بستخف دمى بس الموضوع واضح بدرجه كبيره هنتكلم بشكل روتينى حبتين
شارت الديلى للكيبل
حصل يوم الخميس الماضى السعر كسر القناه الحمراء صعود والى بيحصل الان اعادة اختبار للزرقاء
بالنسبه لل 4 ساعات السعر الان يقف على سينتر لين الزرقاء بعد الارتكاذ على سنتر لين الحمراء وفى انتظار الانطلاق للصعود
بالنسبه للساعه وده المهم الان
من وجهة نظرى المحدوده والتى تشكل رئى الخاص فانا اعتبر الكسر الهابط الذى تم للحمراء لا يعتد به ولابد من انتظار وصول السعر للرينج اليومى حتى تكون جميع الشروط اكتملت لدخول السوق
وعلى اعتبار انى شايف ان السعر صاعد فاهنتظر اى كسر صاعد للقناه الحمراء و اتم عملية الشراء والاهداف بداخل القناه الزرقاء او على الحدود العلويه لها
هذا رئى الشخصى من المكن ان اصيب ومن الممكن ان اخطئ
هذا والله اعلى واعلم