وانا كمان اشتريت الوقتى :)
Printable View
صباح الورد استاذنا ..
ما أجمل هالصباح الندي بوجودك معانا ..
لا وكمان شاري باوند مثلي !! يا فرحتي
لقد سعدنا بتواجدك معنا ياأباياسر ونرجو دوام التواجد معنا لللأخذ من خبرتك
أبو عبد الرحمن
اهلا بيكم يا ناس يا محترمين
والف شكر على ترحابكم وذوقكم
معلش ماعرفتش ارد على واحد واحد اعذرونى
بس انا مش بافوت اى مشاركة من غير ماقراها
اهلا بيكم مرة تانية :)
انت اللى استاذ يا حبى بلاش تواضع
على فكرة هى شكوت الى وكيع مش سالته :)
الصباح جميل بوجودك يا ريم
كلك ذوق
انا بس باحاول اقلدك لقيتك اشتريتى فرحت شارى هههههه
ربنا يخليك
وسلم لى على عبد الرحمن كتير
هايجى امتى تانى؟
حمد لله على السلامه يا دكتور جمال
دكتور جمال اهلا بيك نورت بيتك..والله انا كل لما بشوف اللمبة الى جوا الدماغ ده
بحس ان انا مبسوط ....ربنا يباركلك انت والاخت انصاف ويجعل هذا العمل فى ميزان حسناتكم
ان شاء الله