اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abu Yaser
السلام عليكم اخوانى الاعزاء
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abu Yaser
اشكر كل من دعا لى واتمنى له بالمثل
واحشنى خالص والله
وفى الغالب باذن الله فى القريب هارجع اكتب معاكم تانى :)
استغرب لان الرينج مش من المكان ده خالص
انا عندى دخول الرينج كان من 1.5611 هو ده ديل شمعة الكسر لل 150
والتعزيز الاول يكون بعد 100 نقطة (ضعف التارجت)
والصفقة مش معاندة ولا اى حاجة ده مافيش ارتداد ولا بيب واحدة
انا بس حبيت اسلم على الناس الحلوة
واصحح الجزئية دى
ويارب من ارباح لأرباح :)
د/ جمال ممدوح
بسم الله ما شاء الله
اللهم لك الحمد
حمد الله على سلامتك د \جمال
والله نسينا خلاص صفقة الرينج وفرحنا بعودتك للموضوع
حتى وانت تعبان تتابعنا
الله يعوضك خير فى صحتك ويرزقك الخير الوفير
نورتنا واسعدتنا الله يسعدك يارب
د \جمال
نحن لا نعمل على منصة اف اكس سول
لأن بصراحة مشكلة يوم الاحد عاملة قلق
ونحلل على منصة التريد او ويندسور وهم متشابهتان
وشمعة الرينج عليهم يكون اللو فيها 5633
والرينج المتوسط 135 نقطة
اما على سول اللو 5611 بالفعل
والرينج المتوسط 125 نقطة
ولكن كلنا قد وحدنا نقطة الدخول على منصة ويندسور
لأن لابد من ايجاد حل لسول فى مشكلة يوم الأحد