ايوه هيك انا والله قلت ام يوسف راحت تشرب قهوه وما عزمت علينا
Printable View
صبحكم الله بالخير والسرور...
انت بتقول فيها فعلا حطيت اورد بندج و روحت اعمل برميل نسكافية عشان افوق ههههههههههههه
اتفضل معاناhttp://t2.gstatic.com/images?q=tbn:A...oYqlGlZWXPoqRh
باذن الله اذا كسر القناه اقصد الباوند فساشتري والهدف الفايبو 1.5785
واذا لم يكسر فسابقى على البيع مكتفي
شكله كدا ناوي على كسر الزرقاء وكسر الفيبو 38 والمسافة بينه وبين حد الحمراء قريب يعني على ما يتأكد الكسر يكون قريب من الفيبو 61
يعني كدا دخلت الدعوم على المقاومات والهدف مليان مطبات مش سالك
احسن حاجة احمد يطلعو للفيبو 61 ناخده بيع من هناك ، بعدها ينزل يختبر القناة ناخده شراء من هنا
ها اش رايكم في الخطة الحربية وبعدها يطلع للرينج ناخده بيع من هناك