صباح الخير يا عم احمد وبأمر الله ساتابع وساراجع
تحياتى
Printable View
بص ياريس اليورو يطلع ينزل يتشال يتهبد يتشلقب فى ازازة هوا اخره فى النزول ان شاء الله عند سعر 1.3405 لانها نقطة دعم وانعكاس قوية جدا للديلى حيث مستوى فيبوناتشى 76 الارتدادى والحد السفلى للقنوات للاربع ساعات و الفيبوناتشى 161 الاحمر للساعة وهيطلع بعدها امريكانى بعون الله
اختى الغاليو و معلمتى بصى انا عملت اية اليوم خلينى اخرجك من المود
دخلت اليورو بيع عند الفيبو الاخضر اول اليوم عند 3460 لان الاتجات على الفريمات هابطة
ثم السعر صد بيا فجهزت التعزيز عند السنتر لاين لشارت الاربع ساعات و فى نفس الوقت الفيبو الاصفر للساعة و دخلت تعزيز بالضعف على3545 و بعدها السعر ارتد بفضل الله و كما توقعت من الشارت الى 34.85 يعنى خسارة 25 نقطة و مكسب من التعزيز 65 نقطة فى اتنين 130 نقطة من 25 خسارة يعنى 105 بالتمام
اية رايك فى تلميذتك الصغيرة
على فكرة و الله كنت عارفة انة رايح للفيبو يختبرة تانى بس قلبى مطوعنيش هههههههههههه
فضل و نعمة
توكلنا على لله شراء يورو
اليورو دولار
اعتبر الفايبو الاخضر 3460 نقطة تعزيز شراء مع الكسر
من دخل من لمس القناة او من 3500 لا يقلق
اخذنا الباوند شراء بـ 4\10 العقد وعارضين الاغلاق على 840
ماني شايف اي صفقة للشراء على اليورو ممكن نعرف ليش اشتريتوا
برافو ام يوسف هايل
اليورو دولار
الفايبو الأخضر كان للشراء
لأنه تعزيز شراء الأمس وعمل 100 نقطة
وفى نفس الوقت
الفايبو البرتقالى نقطة تعزيز للبيع الذى بالأسفل ومتوافق مع سنتر على ال 4 وبعد صعود 100 نقطة
حسبى الله على من أثر علينا
صداع صداع صداع
والله ما زلت ارتعش