حمد لله على سلامة أم يوسف وربنا يكرمها على الورود والبخور اللي قدمته
Printable View
حمد لله على سلامة أم يوسف وربنا يكرمها على الورود والبخور اللي قدمته
أخي أحمد ظهر سهم شراء على فريم 4 ساعات ديفرجنس لليورو
تعليقك ...
لا بجد انا زعلانة:no3:
زعلانة زعلانة زعلانة:0006:
زعلانة اخر 3 حاجات:CEDP_Stealer_Animat
كدة بتشتغلوا من غيرى فى العيد :0010:
يعنى كنت انا الى بشوى لوحدى و بحمر و بشمر :doh:
يعنى انتم قضيتم العيد اورديحى و انا الى كنت باكل لوحدى:mad_argue:
ينفع كدة هههههههههههههه:0006:
كل سنة و انتم جميعا طيبيبن :hands:
و سمعنى سلام يا احمد ابعد يا شيطان ايعد يا شيطان:016:
Glitter Graphic Preview:
http://www.glittermaker.com/temp-ima...2944862720.gif
http://www.alittihad.ae/assets/image...7a-na-8338.jpgخدوا دى عشان العين الى رصداكم
لازم تبخرين أحمد يا ام يوسف .. نخاف عليه من العين والحسد
اخت انصاف
هل ما زالت صفقة الرنج للامس قائمه لأن السعر لم يصل الي نقطه التعزيز وهو الان عند نقطة الدخول, فهل نخرج الان ام ننتظر الهدف ؟
أخوان هل هنالك فرصة بيع على الكيبل ومتى يعني لو غلقت شمعة الساعة على فول فروم روف ووجود خط الفيبو ممكن ندخل بيع؟
ههههههههههههههههههههه
بس كتروا الشبه والفاسوخة وزعبوط العفريت ..
هوا الدايفرجنس شراء عالاربع ساعات عاليورو ومتوافق مع كيل ذى سيلر والسعر فوق خط منتصف عالاربع ساعات يعنى مزيد من الصعود..بس اللى قالقنى شوية ان اخبار الدولار المهمة كلها دلوقتى طلعت ايجابية "الميزان التجارى ومعدل الشكاوى من البطالة"..انا عارف ان الاخبار لا تؤثر فى الاستراتيجية بس اهو الواخد بياخد احتياطه مش اكتر..
واعتقد اننا كده وصلنا للهدف الاول من الشراء عالكيبل واليورو والحمد لله
أخي الغدة ننتظر تنبيه من الاستاذة لما يحين وقت البيع