طيب اللى ما بعش ولا اشترى ..............؟
****************
Printable View
طيب اللى ما بعش ولا اشترى ..............؟
****************
السلام عليكم
انا خرجت اليوم من التجارة على اليوروعلى ربح تقريبا 30 نقطة والحمد لله اكتفي فيه كوني مستجد
وادعوا لكم بالخير
فتح السوق الامريكي الان على قناه cnbc
السلام عليكم
اخواني بالنسبه للكيبل على الديلي في الامس اغلق داخل القناه الحمراء على منصه التريد وافتتح داخل الزرقاء
وعلى الاربع ساعات من الصباح حاول عده مرات كسر الفايبو ولم يستطع لانها تشكلت دعم كبيره وهذا يرجح الاتجاه الصاعد
اما بالنسبه للساعه وهو الاهم من الصباح وهو يحاول اختراق الفايبو وخط المنتصف للقناه الزرقاء ولم يستطع ومن اغلاق الشمعه للساعه 11 اشتريت منها عقد للباوند وهدفي الحد العلوي للحمراء 35 نقطه وتحققت واذا هبط فللحديث بقيه
مين فاتح شراء ع اليورو واديش هدفو !!؟
انا عامل شراء من 3815 وحاطط هدفي 3855
شو رأيك اخي KEYOFDARK
هل لو اغلقت الشمعه الحاليه H1 خارج الحمرا ستستمر فى الصعود
انا جييييييييييييت .. نورت البيييييييييييييييييت .. صباح الفل ياشباب :yawn: معلش اخوكم كان يغط فى غيبوبة نوم عميييييييق :wacko: وماكنتش لابد فى الدرة زى ماكنت فاكر ياحشيش ههههههههههههه
هااااا طمنونى السبوبة كانت مربوحة النهاردة ولميتوا الغلة والسوق مشى معاكم زى السكينة فى الحلاوة ولا كان زى الخيارة ؟ ههههههههههه