دكتور جمال
هدا اول شارة و اول صفقة لي للملكي
يا ريت تعليقك
http://www9.0zz0.com/2011/03/22/15/911427952.gif
Printable View
دكتور جمال
هدا اول شارة و اول صفقة لي للملكي
يا ريت تعليقك
http://www9.0zz0.com/2011/03/22/15/911427952.gif
الضحك من دون سبب
ظهرت شموع بيع على الباوند بذيول بيع واضحه
عدم استجابة السعر لها حتى هل معناه اننا ممكن نعمل هاي جديد اباياسر ؟
الاستاذ فوركس سكسس
الرسم صح
والدخول متاخر
وانا مش عارف اشوف الشارت بدقة عشان مش واضح ولما بادوس عليه للتكبير مافيش حاجة بتظهر
ممكن جدا
عشان كده انا قلت للناس اللى حابب يطلع من بدرى
انا بالفعل ما قفلتهاش
ولو طلع هاعزز
ولكن من نقط قوية
وانا داخل بلوت قليييييل جدااااا فهاعزز عادى فلو الناس مش هاتقدر على الصفقة دى ياريت تعتبرونى قفلتها
وانا هافضل متابعها حتى تخرج بربح باذن الله
بس انا باقول للناس اللى حساباتها ما تستحملش بلاش تدخل معايا والمفروض تكون خرجت من ساعة مانا قلت
والغريب ان كل العملا اتحركت تمام الكندى طالع نازل واليورو نازل طالع و و الا الباوند
عموما ربنا يكرم واحنا فى انتظاره
لو نزل نكسب ولو طلع هاعزز
تحية طيبه مباركة للدكتور المهندس المحترم المبجل ابو ياسر
جزاك الله خيرا على ما تقدمه لاخوانك وبالتوفيق ان شاء الله
ما شاء الله، كل دولاقتباس:
MCP, MCSD, MCAD, MCSD.NET, MCDBA, MCT, MBT, CompTIA A+, ACE, CEH, CEI, CFTe
شبكات على داتا بيز على اثيكال هاكر على حاجات تانيه معرفهاش
ربنا يزيدك كمان وكمان