شرح مميز
بارك الله فيك
:015::015::015::015::015:
Printable View
شرح مميز
بارك الله فيك
:015::015::015::015::015:
ماشالله تبارك الله
انا رجعت اقراء المشاركات السابقة لليوم
وانبسطت كثيراً لما لقيته يوم اخضر للاغلبيه ربنا يديمه ان شالله تعالى
لم يكتب لنا متاجره معاكم اليوم والحمدلله القادم افضل واجمل
والشكر موصول للدكتور ابو ياسر بنا يحفظه
اشكرك ياغالى من كل قلبى على تلبيتك لطلبى وطلب الاعضاء وده العشم من المصريين الكرماء وادامك الله لاسرتك واخوانك وكل حبايبك
:eh_s(7):بارك الله فيك يا دكتور واخيرا رجع الينا الامل في الربح من الفوركس :18:
لقد اثرت اعجابي يا غالي
بعدما قرات بعض الصفحات في بداية الموضوع
اريد ان اشكرك على شرحك البسيط وعلى الاستراتيجية القوية
واتمنى ان يكون لي مكان خالي معكم
وجاري الاطلاع على باقي الصفحات
الحمد لله رب العالمين
انا كنت فاكر ان الشرح مش باين بس كويس ان الناس مبسوطة
وربنا ييسر يكون ده زيادة فى الارباح باذن الله تعالى
والف شكر ليكم على ذوقكم ودعواتكم
ربنا يديم المعروف
بارك الله فيك د جمال شرح رائع
جعله الله في موازين حسناتك
و غفر الله لنا و لك
و اجزل لك المثوبة
جزاك الله خيرا يا دكتور
وبارك الله فيك
اخواني هل الطريقة لها استوب؟؟؟؟
لاني ارى مشاركات ان السعر ممكن يرتد على الواحد 100 و200 نقطة وعادي جدا بيفضل في التريده مش بيقفلها...
وفي الشرح ما شوفتش استوب.... ولا انا مش مركز وفي استوب؟؟؟
:016::016::016:
طريقة الدكتور ليس لها وقف خسارة لكن لها ادارة مالية محكمة لمن اتبعها ونفذها حرفيا مهما ارتد عليك السعر فلن تخسر باذن الله وان خسر فستكون الخسارة معوضة في نفس الصفقة
نقاط قوة طريقة الدكتور هي
الدخول من منطقة قوية. ان اخطات في في الدخول سفينة النجاة هي ادارة راس المال.لقد شرحها الدكتور من قبل كيف تقسم العقود على حسب الفرصة ونسبة نجاحها كل ما عليك هو الالتزاااااام
الدكتور جمال نسي يرفق المؤشر
تفضلو موجود بالمرفقات
الكبيل شراء