هندسة شارت من اجمل ما يكون الله يبارك فيك وباسر
Printable View
هندسة شارت من اجمل ما يكون الله يبارك فيك وباسر
لا كده انا فهمت بس لسه ما طبقتش :)
بس استفسار
هل استخدام الفابيو هو استشارى و لا ممكن يطبق كطريقه كامله لوحده؟؟
ثانيا
احنا بنرسم الفابيو على هاى و لو اليوم السابق
تمام؟؟
و بنستخدم المسافيه بين فيبو 38 و فيبو 62 كمنطقه دعم و مقاومه لو السعر كسرها يبقى هبوط لو اخترقها يبقى ارتفاع و طول ماهو فى النص يبقى متذبذب؟؟
و فى حاله كسر الرينج اليومى بنستخدم النسب الباقيه الى بره الرينج بتاع اليوم الى قبله لتوقع اااااخر السعر و ندخل مع ظهور اشاره انعكاسيه على حدود الفيبو
عشان كده حاطين نسب بالسالب عشان السعر لو كسر لتحت
انا كده فهمت صح و لا
مايزال الباوند لم يكسر القناة الحمراء على الساعه
كل الشكر والعرفان لك يا دكتور
بجد يعجز اللسان عن شكرك
بوركت وبارك الله فيك وبعيالك وابنك ياسر
محاولة تطبيق على يوم 9-5-2011
بالفعل 100%
نقدر نقوول ان ختامها مسك كذا - اٍسأل الله رب العرش العظيم ان يبسط عليك في رزقك ويحفظ لك مالك وولدك يا رب العالمين
والله ماني عاارف كيف ارد لك الجميل سوى ان ادعي لك في هذي الساعة المباركة ووقت نزل المطر عندنا في السعودية سوى هذه الدعوة
اٍسأل رب العرش العظيم ان يبسط عليك في رزقك ويحفظ لك مالك وولدك يا رب
اٍسأل رب العرش العظيم ان يبسط عليك في رزقك ويحفظ لك مالك وولدك يا رب
اٍسأل رب العرش العظيم ان يبسط عليك في رزقك ويحفظ لك مالك وولدك يا رب
اٍسأل رب العرش العظيم ان يبسط عليك في رزقك ويحفظ لك مالك وولدك يا رب
اٍسأل رب العرش العظيم ان يبسط عليك في رزقك ويحفظ لك مالك وولدك يا رب
اٍسأل رب العرش العظيم ان يبسط عليك في رزقك ويحفظ لك مالك وولدك يا رب
اٍسأل رب العرش العظيم ان يبسط عليك في رزقك ويحفظ لك مالك وولدك يا رب
رقم 2 في الصوره بتاع المثال للدكتور جمال انا مش فاهمها يا ريت حد يوضحالي وشكرا اخوتي
اي صورة
وانا يا اخوان كيف التحليل حقي ليوم 24 / 2 / 2011 على الباوند دولار ................. التحليل في الصورة
http://b66k.net/files/34364.png
رقم 2 الصوره اللي في مثال الدكتور
يا جماعة هناك هدية جديدة في المطريق من الدكتور :)
حذروا فذروا
حمد الله على السلامة يادكتور ومنور موضوعك والف سلامة على حضرتك من التعب ومش محتاجين اى اعتذار منك كفاية لانه مفيش حاجة قصرت بيها معانا نهائى ويكفى انك ترجع معانا بموضوعك ومش تسيبه وحضرتك فعلا قدمت اكتر من ماعندك من وقت ومجهود وخبرتك معانا وده كان من عشمنا فيك :asvc:ومهما نشكرك عليه مش حنوفيك حقك ابدا كل الى اقدر اقوله ربنا يجعله فى ميزان حسناتك وتشوف بيه كل الخير بالدنيا والاخرة ويباركلك فيهم وجزيل الشكر ليك :eh_s(7)::eh_s(7):