صراحة شرح ولا اروع وطريقة ولا اروع والسان يعجز عن الشكر والعرفان .. وصراحة انا وقاعد اقرى واطبق لقيت المثال مباشر على الباوند لما كان يرتد من 38 فيبو ... صراحة شي ممتع انك تعرف وين السعر راح يروح وليش قاعد يسوي حركاته المتعبة
Printable View
صراحة شرح ولا اروع وطريقة ولا اروع والسان يعجز عن الشكر والعرفان .. وصراحة انا وقاعد اقرى واطبق لقيت المثال مباشر على الباوند لما كان يرتد من 38 فيبو ... صراحة شي ممتع انك تعرف وين السعر راح يروح وليش قاعد يسوي حركاته المتعبة
الله يبارك فيك يا دكتور انت واولادك
لك منى دعاء فى الحرم قريبا جدا ان شاء الله
هدايا تانى لالالالالالالا كدا كتيرررر علينا والله
اليورو يا شباب لو إلق تحت خط المنتصف على الساعة رح يروح للهاوية ركزو عليه
السلام عليكم اخ ابو ياسر
وعودا احمد (محدش يسالني مين احمد :) )
كان فيه فرصه على اليورو حالا بحاول اعملها تصوير من قبل مدخلها ولكن في مشكله بالماوس ثاواني احاول اعمل صورة ليها وارفعها
الكيبل لو كسر القناة الحمراء لفوق مع إغلاق فوق فيبو 38 راح يطير لفوق
هههههههه
لو صبر المشروح على الشارح كان شرح لوحده
هههههههه
انا عامل كل اللى اتقال فوق ده
موجود المؤشر اللى بيعمل كل ده لوحده وبيعمل باك تيست
وبيشيل الخطوط وكله كله
بس الفكرة انا حابب ان الناس تشتغل بايديها الاول عشان تفهم هى بتعمل ايه
ولما ييجى المؤشر يبقى مجرد تسهيل وخلاص
كله فى وقته
:013:
بعد كده هانحط رجل على رجل وكله هايمشى توماتيكى لوحده خااااااااالص
هههههههه
ويعمل لكم شاى كمان
ممكن يا دوكتور حضرتك حاططهم لاخذ الربح عندهم
يا سلام يعني كله هيكون اتوماتيك
وانا اكون كده:013:
شارت اليورو
خبر عاجل
أصدرت محكمة البورصة العالمية مذكرة بإلقاء القبض على الأمير جمال ممدوح بتهمة ارهاب الفوركس و تحريض أعضاء منتدى المتداول العربي على تفجير الأسعار خارج القنوات واتى ذلك بعد تبني الأمير جمال ممدوح اخر العمليات الارهابة باستخدام سلاح التدمير الشامل المعروف بالفابوناتش
على كل المتاجرين من يرى الأمير يقبل راسو وعدم التبلغ كما سوف يتم غلق الموضوع بالشمع الأحمر
صورة الأمير جمال ممدوح
توكلت على الله
ودخلت شراء للباوند