اية رأيكم فى اليورو ين ياشباب اعتقد فرصة شراء قوية ولا حد ليه رأي تانى ؟
Printable View
اية رأيكم فى اليورو ين ياشباب اعتقد فرصة شراء قوية ولا حد ليه رأي تانى ؟
تصبحون على خير
دخلت شراء الان يورو\ ين من اعادة لاختبار وانتهاء الاخبار ومنها خبر جه سلبي على الين الحمد لله
لم ادخل من الكسر مباشرة عشان انتظرت الاخبار
ولكن دخلت بنصف عقد فقط لان ده الحالة الشاذة للقنوات
وان شاء الله يجيب الهدف المحدد
انا داخل باوند ين الله يسهل للجميع يارب بس شباب على مهلكم بالتارجنت لان ممكن على الارباع ساعات اعاده اختبار لليورو ين انتبهو
وربي يسهللكم
راقبو الباوند و اليورو كسرو و لكن ننتظر الاغلاق
خروج باوند ين ب 25 تارجنت الحمد لله ..باركولي ياشباب..عاش دكتور جمال
وايضا انصح الخروج من اليورو ين..
مرحبا شباب انا دخلت شراء الاسترالي
ان شاء الله يوصل هدفك ..