ابو جهاد ده كلام الدكتور :
بمعنى لو كان الرينج المتوسط 150نيجى بقى للتعزيز
فى التقرير بتاع الصفقات اللى هاوريه لكم المشاركة القادمة باذن الله
ده كان اسلوبى فى التعزيز
وكل واحد حسب رؤيته، انا مجرد باقول فكرة والناس تطوّرها براحتها ولو حد وصل لأحسن منها يا ريت يقولنا عشان الكل يستفيد
التعزيز مرتين بس
اول مرة بضعف العقد الاصلى
وعلى بعد مرتين اد التارجت (لو كان التارجت على الاقل 40)
يبقى التارجت للعقد الاول 50
والتعزيز على بُعد 100 من العقد الاول وبلوت مضاعف
ولو حصل السعر وصل للتعزيز يتم وضع الاهداف للعقود جميعا على نقطة الدخول ناقص نص التارجت
والتعزيز التالت والاخير
يكون بلوت مضاعف للوت التعزيز الاول
وعلى بُعد 5 اضعاف التارجت الأصلى من العقد الأول
واذا وصل له السعر
يتم نقل الاهداف جميعا الى ضعف التارجت الاصلى من نقطة الدخول الاخيرة
تقبل تحياتي اخي

