صباح الفل
ان شاء الله يوصل ل اهدفنا 6820 ثم 6880
يامسهل
صباح الفل
ان شاء الله يوصل ل اهدفنا 6820 ثم 6880
يامسهل
رأى البسيط على الباوند دولار
الإتجاه هابط وان شاء الله بسبه كبيره يوصل للمقاومه 6820 والى هبيع من عندها بحول الله
ويا رب يطلع للمناطق دى علشان آبو آدم :)
http://i.imgur.com/MZJ48jv.png
مراقبة
^
الله ينور شباب
الباوند
الملف المرفق 409460
المهم ثبات ال 6700-6670 لو عايز يطلع لل 6820-80
والله اعلى واعلم
ههههههه رايح فين يايورو
طيب استنا انا جى معاك بخاف ابقا لوحدى
ده لسان حال الباوند هههههه
ان شاء الله والحمد لله
هطلع من الباوند عند 6820
انهارده شوفنا مثال حى
لمراجيح مولد النبى
وشكلها فاتحه لبكره
مساء الخير ابو ادم ايش وضع الاسترالي
مساء الفل حبيبى
ازيك ياباشا
اتفضل دى كانت اخر وجهه نظر فيه
https://forum.arabictrader.com/t1638...ml#post2824770
كانت صفقه شراء
انا عايز دلوقتى ابيع فيه صراحه بس شويه الاخبار بتاعت بكره قلقانى صراحه
شويه كدا وابص عليه نشوف هدخل بيع منين ان شاء الله
الله يكرمك يبو ادم
مساء الخير
ان شاء الله هنستنا الاغلاق
تحت 6780 -6830هنبيع ان شاء الله من 6830
وبالليل نحدد الاهداف والاستوب
بسم الله
الباوند دولار
الملف المرفق 410108
ال 6730 وحتى السعر دلوقتى 6747 اتوقع منهم الطلوع ل6830
الاستوب ثبات تحت 6690