شكلو هيكمل فوق ومش مريح
شكلو هيكمل فوق ومش مريح
السلام عليكم الكابل الآن في أعلى مستوياته بقاله فترة كبيرة تعتقد إن فيه هبوط ؟ و إيه الأسباب أنا مش شيفله أي سبب للهبوط بصراحة إلا على ستوكستك و مؤشر RSI
^
اهلا شباب كل سنه وانتم طيبين
يعنى فنيا المناطق مكلمين عليها فى الشارت
السبب انه يطلع وبيانات ايجابيه على الدولار انا مش عارف واضح السوق بقا يتجاهل اغلب الاخبار
على العموم زى مااحنا ان شاء الله 7070 تفعل بيع عندى
انا الى مستغرب منه صراحه الدولار كندى الناتج الاجمالى اقل من المتوقع والايجابيه على الدولار وتجاهل ده كله
حاجه غريبه
بيعك اتفعل يا ابو آدم بنا يستر انا بعت من هنا تانى
ان شاء الله خير
حركه اغلاق شهرى
شويه تهريج
أظن كما توقع الاستاذ نسيم الشرق قوة للدولار
انتهى الصعود للباوند والله اعلم عند هذا الترند وجابوه باخر لحظات الشهر
1.7250 والله اعلم ليموزين
صباح الفل
ان شاء الله مهم انهارده علشان نتاكد صعود امبارح ناتج من حركه اغلاقات شهريه ونص سنوى
ولا هو فعلا الموضوع اختراق وهيكمل
https://forum.arabictrader.com/t1184...ml#post2839767
ان شاء الله خير
صباح السكر يا صحبي
شوف يا صحبي
لحد الحين ما لمس
الحد العلوي
:0021:
https://forum.arabictrader.com/t196356-4.html
مرحبا بكم فى الربع الثالث من العام 2014
- بنك باركليز دخل فى صفقة شراء AUDNZD من المستويات الخالية و الهدف 1.108 و الاستوب 1.0609
- كذلك دخل بنك باركليز فى صفقة بيع TRYRUB من المستويات الحالية و الهدف 15.0 و الاستوب 16.30
- بنك كريدى أجريكول يوصى بشراء AUD/USD و يختفظ بصفقته منذ 16 يناير 2014 لاستهداف 0.9530
- بنك مورجان ستانلى فى صفقة بيع EURGBP من 0.8130 و الهدف 0.7835 و تم دخول الصفقة يوم 28 مايو 2014 و يوصى بنك أوف أمريكا ببيع هذا الزوج ....
- بنك كريدى سويس فى صفقة شراء GBPUSD من 1.6978 و الهدف 1.7330 و تم دخول الصفقة يوم 25 يونيو 2014 ...
تحياتى و كل عااااااااااااااام أنتم بصحة و خير و سعادة
كسر 1.7150 با ربع ساعات يخليه يطلع الي ذ.7250
اليوم ونخلي بالنا يوم الخميس احتمال يعكس من هناك لاكن اخرنا في الطلوع الاسبوع دة 7250
ونشوف وهزا رايي ولكم التلعليق
هو ده اللي احنا معتادين عليه
بس خلينا نشوف الاغلاق الأسبوعي