لباوند متوجه ل 1.6730 ان شاء الله
لباوند متوجه ل 1.6730 ان شاء الله
صباح الفل
كمان 45 دقيقه فى الناتج الاجمال للكورتر
الحمد لله اقل من المتوقع
فى خناقه بين الشراء والبيع على القمه
اعتقد كده الباوند مقدموش غير انه يروح ل 1.6750 كهدف اول
يعنى هبلالى بيحصل
بقاله تلت سنين مش عارف يخترق القمه واخر يوم بالشهر عملها
خلينا نشوف ايه هيحصل بالليل مع الفيدرالى
السلام عليكم
تحياتي ابو ادم
والله اعلم يكون هذا النموذج وقد يمتد 6917
الملف المرفق 405680
السلام عليكم أبو ادام
ياريت تحليلك الباوند دولار بعد أخبار الفايدة و الفيدرالي
مساء الخير
فرصة بيع للباوند بسعر السوق هدف 1.6855 وستوب 1.6985
ربي يرزق الجميع
تحياتي
^
صباح الفل ياشباب
جمعه مباركه
الباوند تحديث
الملف المرفق 405856
طالما مع اغلاق اسبوعى
شارت الاسبوعى دلوقتى عندنا منطقه قمه
وشويه اوتاد كدا
حركه الباوند امبارح كانت بسبب الخبر الايجابى ورغم كدا رجع تانى بالقرب من الافتتاح
المهم ال 6880 الى 3910 مقاومات
ان شاء الله بكره اخبار الوظائف تحرك السوق لصالحنا
اتمنى اغلاق بكره تحت 6800-6770
ان شاء الله
والله اعلى واعلم