الباوند بدا اهو
المهم عايزين ثبات تحت 6880
الباوند بدا اهو
المهم عايزين ثبات تحت 6880
جمعــــــــة مباركـــــــــــة
مبروك ياشباب الحمد لله
صباح الخير
اخي ابو ادم ياريت عدم الاستعجال الباوند لم يعطي اشارة للهبوط
وامامه 1.7000
تحياتي
اخي ابو ادم بعد احترامي الشديد لشخصك الكريم
1.6830 مهمه في الوقت الحالي ممكن ترد السعر للاعلى من جديد
السلام عليكم
هذا الذي اراه في الباوند والله اعلم واجل
الملف المرفق 406792الملف المرفق 406793
مساء الخير اختى
اللهم امين اجمعين ان شاء الله
خير ان شاء الله اختى
تسلمى
اهلا وسهلا اختى
منوره المنتدى والورشه
وشكرا لذوقك
معاكى ان الباوند على دعم محترم علشان كدا لسه كنت بقول بفكر اشترى حته تصحيحيه ولسه لما افتح الشارت هشوف هدفها كام بس فى العموم انا شايف ان شاء الله
الباوند عندو 6660 باذن الله
على العموم خلينا نشوف
اهلا وسهلا اختى
وعليكم السلام ورحمه الله
اهلا اهلا ياصحبى
متفق معاك تقريبا هدفى النهائى للبيع 6660
بس انا اتوقع ممكن ندخل تصحيحه شراء صغيره ان شاء الله
بسم الله
الباوند دولار
الحمد لله الامور احسن من الاول للهبوط رجع تحت مناطق ال 6880-6910 والى اهدفنا ان شاء الله 6660 وممكن جدا تمتد لل 6580
كاغلاق اسبوعى
الملف المرفق 406805
عندنا همر مقلوب محترم ان شاء الله يدعم اتجاه الهبوط والسعر على الشهرى طلع لمس الموفينج 100 ونزل
فى كل الاحوال طالما السعر تحت 6960 الى الرقم النفسى 7000 فهو هابط ان شاء الله
ولكن
انا شايف ان فى حركه تصحيح ممكن تحصل للازواج
على شارت الديلى
الملف المرفق 406806
منطقه ال 6820 منطقه قمم سابقه ودلوقتى دعم وبعديها ترند صاعد عند 6770 ودول افضل منطقتين شراء تصحيحى لمناطق ال 6880-6910
الخلاصه هستعجل واشترى مع افتتاح السوق طالما لم يفتح بجاب صاعد 6840 بهدف 6910
وهعلق شراء تانى 6770 لو نزلها بهدف العقدين عند 6880
الاستوب يومين تحت 6750
وان شاء الله نعلق بيع من عند 6910 للاهداف الرئيسيه
والله اعلى واعلم
^
اسبوع موفق للجميع ان شاء الله
بالمشاركه السابقه اخر تحديث ودخولا على التصحيح شراء ان شاء الله
ربنا يكرمنا جميعا
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
الملف المرفق 406938
https://forum.arabictrader.com/t1876...ml#post2820823
- إسبوع جديد باذن الله مليء بالخيرات و بالارباح و اتمنى من الله ان يوفق كل الاخوة و الاخوات اعضاء بيتنا الكرام منتديات المتداول العربى .
تحياتى و تقديرى