1 مرفق
رد:[تحليل فني]~§(دعوة عامة لمناقشة الباوند دولار GBP-USD, فرص يومية وسوينج)§®*ˆ°
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابــ آدم ــو
^
اخى محمد مبروك على الهبوط صراحه مش فاهم سوالك تقصد اختراق فوق ولا كسر تحت؟
*******************8
ياله بسم الله
الباوند دولار
الملف المرفق 373271
طبعا الحمد لله الهبوط كان فى لينا الحمد لله
دلوقتى شايف فرصه شراء من هنا 5480 باستوب يومين تحت 5420
اهداف ان شاء الله 5580 ثم 5660-واخير 5720
طبعا السعر دلوقتى بيعيد اختبار ترند هابط مخترق
والله اعلى واعلم
أتفق معك لو إستمر 5400أو خط الترند المكسور نتابع و نحلل حركته.
2 مرفق
رد:[تحليل فني]~§(دعوة عامة لمناقشة الباوند دولار GBP-USD, فرص يومية وسوينج)§®*ˆ°
السلام عليكم ورحمة الله وبراكته تحديت:
على الرغم من شكل الشمعة على اليومي إلى حد الساعة .نضرتي عن الزوج أن التصحيح لا زال مستمر
قد يشهد الزوج بعض الهبوط مجددا .
الأسباب أن الزوج يعيد إختبار مستوى المقاومة 1.54950ولم يغلق حتى الأن فوقها بي المقابل الدولار أندس أغلق فوق الدعم 81.93وهو يعيد إختباره بطبيعة الحال نتكلم عن الإغلاقات على شارة الأربع ساعات .
وبي التالي لا تغير لازالت النضرة هي الهبوط الأهداف خط الترند 1.5400على أقل تقدير والله وأعلم
1 مرفق
رد:[تحليل فني]~§(دعوة عامة لمناقشة الباوند دولار GBP-USD, فرص يومية وسوينج)§®*ˆ°
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابــ آدم ــو
كيف الحال ياصحبي لقد نزل إلى 1.5413 فارق بي 13نقطة 5400 .أتمنى أن الستوب عندك لم يضرب في420.الأهداف إن الشاء الله ممكن تتحقق بعض الحدر واجب نعم نحن في أخر الأسبوع الزوج سيواجه متوسط 200الأن أضن أنه حتى ولو صعد سيهبط.
رد:[تحليل فني]~§(دعوة عامة لمناقشة الباوند دولار GBP-USD, فرص يومية وسوينج)§®*ˆ°
[QUOTE=ابــ آدم ــو;2671249][FONT="Times New Roman"][COLOR="Blue"][SIZE="4"][B]
مساء الخير
الباوند هو الاقوى انهارده فى العملات اغلاقه كويس
في الهبوط هو الأول الدي هبط أضن أنه هو الزعيم خلال هده الأيام دي .