وعليكم السلام ورحمه الله
الله يسلمك ياصحبى
واسبوع موفق عليك وعلى الجميع ان شاء الله
ونقول بسم الله
Printable View
صباح الخير واسبوع خير وفوز ان شاء الله
في نضري هبوط الزوج لم ينتهي بعد .3200تعد منطقة محوورية قد تدفع الزوج لي مزيد من الهبوط لي ننتبه لها .
السلام عليكم
اليورو يبقى تحت ضغط الاتجاه الهابط بثبات 13220 و اهدافه 13070 و 12990
بكسر 13220 تكون الاهداف 1280 و 13420
الملف المرفق 382897
هههههههههههههه مسائكم زى الفل ياشباب
خلتونى اشك فى نفسى وارجع للمشاركه بتاعتى
انتو جبتو ال 3800 وال 2750 منين؟
الى كنت شايفه من الخميس لحد الان طالما ثابت فوق ال 3110-3080 هيبقا ليه هدف 3270-3300
وعندها هطلع من اغلب الشراء
وبالاجازه بصيت على الاندكس لقيت انه ممكن ينزل ل 81 وعكستها على اليورو لقيت ممكن يشد حيله لحد 34XX
ده على المدى الحالى والمتوسط
اما كاترند عام وده اكلمنا فيه من وهو فى الللوهات من كام شهر ان طالما منطقه 2720- 2660 ثابته احتماليه زيارتها وارده فهو لل 3800-4250
بس خلينا فى الشغل القريب الاصلى
وربنا يوفقنا
شباب ايش رايكم في المجنون
قمتين على الاسبوعي
اهلا ياغالى
اتفضل
https://forum.arabictrader.com/t1638...ml#post2709810
والله اعلى واعلم
يعنى لو فى حد شارى معايا من تحت 3110
افضل اى شمعه دوجى على الاربع ساعات او الديلى من عند ال 3230 الى 3270 نطلع من البيع
ونشوف نقطه شراء من تحت وندخل
وربنا يباركك