اهلا بيك معانا
و يمكنك ان تبدأ بالملفات و الفيديوهات الموجودة فى هذا الموضوع
https://forum.arabictrader.com/t119567.html
و ان شاء الله سنعلن قريبا عن جديدة دورة اون لاين لمن يرغب فى تعلم موجات اليوت من البداية
تحياتى
Printable View
اهلا بيك معانا
و يمكنك ان تبدأ بالملفات و الفيديوهات الموجودة فى هذا الموضوع
https://forum.arabictrader.com/t119567.html
و ان شاء الله سنعلن قريبا عن جديدة دورة اون لاين لمن يرغب فى تعلم موجات اليوت من البداية
تحياتى
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته :asvc:
الهبوط الفرعي والصعود الفرعي المتوقعان لله الحمد والشكر تحققا
الملف المرفق 315480
الآن يجب تأمين أي عقود شراء أو يفضل الخروج منها لأن اليورو يواجه العديد من المقاومات في هذه المنطقة
تتأكد بإذن الله الموجة الهابطة التي تستهدف كسر 2970 بكسر 3190 إن شاء الله تعالى
والله أعلى وأعلم
بالتوفيق لي ولكم إن شاء الله
تحياتي :eh_s(7):
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
مبروك صاحب تحقيق الاهداف :0031:
الملف المرفق 315518
تحياتي
اهلا اهلا بشمهندس حسن
انا سعيد جدا بردك طبعا
طيب فى الوقت الحالى
انت متفق معايا ان اليورو سواء بالتحليل السابق الخاص بيك او التحليل اللى حضرتك رديت علية احنا متفقين ان اليورو فى اتجاهة للقمة الجديدة
الملف المرفق 315570
تحياتى استاذى الفاضل
اما بالنسبة للباوند امس كان دة التحليل الموجى الخاص بى على الباوند المدى الطويل
https://forum.arabictrader.com/t1179...ml#post2370235
وبالفعل اليوم وجدت ان السعر بالفعل قد بدأ فى الارتداد على الفريم المشار الية
هل بما انة بالفعل اتم الارتداد يبقى الترقيم صحيح ام انه هنالك نقطة او ترقيم اوضح للباوند خلال الفترة الحالية
الملف المرفق 315572
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
ربنا يبارك بعمرك يابشا :eh_s(7):
بالنسبة للصعود لامشكلة فكل شيء جائز في هذا السوق الخبيث
لكن بالنسبة لترقيمك فسامحني عدلت على شارتك :hands: فهناك ويفات ثلاثية واضحة والله أعلى وأعلم
الملف المرفق 315583
تحياتي :eh_s(7):
وعليكم السلام ورحمة الله تعالى وبركاته
ربنا يكرمك أخي مصلح العفو ياباشا
والله هو إليوت كده يعني يختلف من شخص لآخر , طبعا حصل تداخل بالقسم العلوي ياباشا :0021:
ها هتبيع معايا وهدفنا إن شاء الله تحت 2970 ولا لسه بدري :asvc:
انا شايف إن الهبوط هيكون على شكل نموذج مركب wyz وبدأنا بيه فعلا أو لسه هيعمل ويفة z حسب ترقيمي الأخير وبعدها ينزل والله اعلى واعلم
تحياتي ياغالي :eh_s(7):
لا انا مش مع البيع انا مع الشرا عند كل قاع باتجاه 1.3800 والله اعلم
هلا
تحديث
http://i.imgur.com/Ivrze.png
وتحياتي
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
أنا مش لاقي تفسير للويفات إلي بتحصل بقالها فترة على اليورو , بيكون اولها ضعيف ومتداخل وبعدين هوب بيطير :(
شوفوا الويفة الصاعدة من 3250 على فريم الخمسة او الدقيقة
دي الويفات اللي كنت شايفها
جايه متاخره لو كنتم تايدوني
فبكذا ابتدأ مشوار الموجه الثالثة من الموجه سي
وخصوصا الأغلاق اليومي فوق مستويات 1.3290
واعتقد اهداف اخونا مصلح قائمة
ينتفي هذا السيناريو بكسر 1.3190
والله اعلم
تصحيح الموجه 2 من 3 من سي
الملف المرفق 315860
انطلاقة الموجه الثالثه
الملف المرفق 315861
تحياتي
:eh_s(7):
==
UPDATE
http://i.imgur.com/Lob2r.png