رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كورا كورا
الدولار الكندي الأن 1.0262 .. معطي 50 نقطة ولله الحمد
النيوزلندي دولار الأن 0.6935 معطس 35 نقطة ولله الحمد
:015::015::015:
ما شاء مبرووووووووك للجميع فرص ولا أحلى
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة i_love_dubai
السلام عليكم
مبروك لكل من دخل على الفرص السابقة فقد حققت اهداف جميلة ولله الحمد
انا لم ادخل للأسف
شو رأيكم بهالفرصة اخواني
موفقيييييييييين
وعليكم السلام اخى
فرصة جيدة ولكن لابد من تقاطع الموفينج قبل كسر الترند
موفق باذن الله
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
استاذ محمد .. عطنا عملات تشوفها تقدر تعطي
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كورا كورا
استاذ محمد .. عطنا عملات تشوفها تقدر تعطي
اليورو دولار ارى انه للهبوط حتى الان وفرصة ممتازة أيضا وهى القائمة حتى الان
وجيع الفرص الاخوة لله الحمد تم تحقيق هدفها
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammed marzouk
اليورو دولار ارى انه للهبوط حتى الان وفرصة ممتازة أيضا وهى القائمة حتى الان
وجيع الفرص الاخوة لله الحمد تم تحقيق هدفها
بعت الباوند فرنك ,, قاعد يغاازل الترند لأجل يكسره :no3: وأن شاء الله يكسره :0021:
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كورا كورا
استاذ محمد .. عطنا عملات تشوفها تقدر تعطي
اليورو دولار ارى انه للهبوط حتى الان وفرصة ممتازة أيضا وهى القائمة حتى الان
وجيع الفرص الاخوة لله الحمد تم تحقيق هدفها
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
الباوند فرنك
المتوسطات .. عاملة زاوية 30 ... و المونتيم تحت الـ 100
اشاراتين من أربع اشارات
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كورا كورا
الباوند فرنك
المتوسطات .. عاملة زاوية 30 ... و المونتيم تحت الـ 100
اشاراتين من أربع اشارات
:0031::0031::0031:
:0031::0031:
:0031:
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammed marzouk
:0031::0031::0031:
:0031::0031:
:0031:
:0006::0006::0006: لـ الدولار فرنك
تعلمت أن إذا ماجت أربع أشارات من أربعة ولا ما أدخل
خسرني 50 دولار :0010::0010:
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
أستاذ محمد مرزوق .. لك رسالة عـ الخااص
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
السلام عليكم
السوق باقيله 5 ساعات هل ابحث عن فرصة وادخلها ولا مافي كتير وقت
شكرا
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كورا كورا
أستاذ محمد مرزوق .. لك رسالة عـ الخااص
تم الرد اخى
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة i_love_dubai
السلام عليكم
السوق باقيله 5 ساعات هل ابحث عن فرصة وادخلها ولا مافي كتير وقت
شكرا
وعليكم السلام ورحمة الله
لا يفضل الدخول الان لو كنت تبحث عن صفقات قصيرة الاجل
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
بسم الله الرحمن الرحيم وبه نستعين
طبعا فى الاول اشكر صديقيى محمد مروزق لدعوتبى لهذا المنتدى الجميل جدا بس انا عندى اقنراح عايز اقولو للاعضاء انا حصل ليه موقف فى الفوركس واعتقدا ان فى ناس كنيره جدا ممكن تكون وقعت فيه انا اتعليمت التحليل الفنى وكونت بارع فيه فى مجال البورصه ثم دخلت الى مجال الفوركس بل الصدفه وعجبنيى المجال جدا وفضلت اشتغل على محافظ تجريبيه لغايت محترفت وصلت لى مرحله انيى ممكن ادبلر المحافظه كل يوم طبعا فى الوقت ده الدونيا كانت مذهذه معايه على الاخر ذهبت لفتح محافظه حقيقيه والحمد الله فتحتها ايه الحصل انيى دخلت اول ثلاث صفاقات فى اول الصفقه با اكسب ممكن لغايت 20 نقطه او 30 والغريبه انيى اخرج خسران من كل صفقه خسران 20 او 30 نقطه على العموم الحمد الله بس لاقيت حبت اخطاء فى السيكولجيه بتاعتيى والحمد الله انيى عرفتها ويمكن دار حديث بينيى وبين محمد مرزوق المهم ادينيى اللينك المكتبه السلاحف دخلت لقيت عاليه نفس المشكله بتاعتيى هما ذكروها
فنا يجماعه عندى اقتراح ليه منرجعش فريق ده تانى المشكله غير التحليل الفنى
هيه التحكم فى نفسك وده هيجى مع الجماعه لان الله معنا ياريت نكون فريق بجد
ونرجع قصه النجاح ديه تانى الشهدها المنتدى ده لكل الناس البيفهم فى التحليل والمبتداء والله تعاله معنا باذن الله ارجو الرد وان شاء الله نكمل ونبدا
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد فؤاد
بسم الله الرحمن الرحيم وبه نستعين
طبعا فى الاول اشكر صديقيى محمد مروزق لدعوتبى لهذا المنتدى الجميل جدا بس انا عندى اقنراح عايز اقولو للاعضاء انا حصل ليه موقف فى الفوركس واعتقدا ان فى ناس كنيره جدا ممكن تكون وقعت فيه انا اتعليمت التحليل الفنى وكونت بارع فيه فى مجال البورصه ثم دخلت الى مجال الفوركس بل الصدفه وعجبنيى المجال جدا وفضلت اشتغل على محافظ تجريبيه لغايت محترفت وصلت لى مرحله انيى ممكن ادبلر المحافظه كل يوم طبعا فى الوقت ده الدونيا كانت مذهذه معايه على الاخر ذهبت لفتح محافظه حقيقيه والحمد الله فتحتها ايه الحصل انيى دخلت اول ثلاث صفاقات فى اول الصفقه با اكسب ممكن لغايت 20 نقطه او 30 والغريبه انيى اخرج خسران من كل صفقه خسران 20 او 30 نقطه على العموم الحمد الله بس لاقيت حبت اخطاء فى السيكولجيه بتاعتيى والحمد الله انيى عرفتها ويمكن دار حديث بينيى وبين محمد مرزوق المهم ادينيى اللينك المكتبه السلاحف دخلت لقيت عاليه نفس المشكله بتاعتيى هما ذكروها
فنا يجماعه عندى اقتراح ليه منرجعش فريق ده تانى المشكله غير التحليل الفنى
هيه التحكم فى نفسك وده هيجى مع الجماعه لان الله معنا ياريت نكون فريق بجد
ونرجع قصه النجاح ديه تانى الشهدها المنتدى ده لكل الناس البيفهم فى التحليل والمبتداء والله تعاله معنا باذن الله ارجو الرد وان شاء الله نكمل ونبدا
معاك يا ابو حميد :015:
وانا رجعت من تانى وهكمل معاكوا ان شاء الله
دعواتكم