رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
يوجد فرصة على
GBP/CHF
فريم الربع الساعة
بيع
بعد اعادة اختبار كسر الترند
هل كلامى صحيح ام لا
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو محمد 2008
خلوا عيونكم على المجنون
العملة / المجنون
الفريم / ربع ساعة
العملية / بيع
تفعلت الصفقة وإلى الهدف إن شاء الله
1 مرفق
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو محمد 2008
تفعلت الصفقة وإلى الهدف إن شاء الله
أحلى +30 نقطة ياحلاوه:015: كيف الحال يامحمد أظن خلاص التوصيات اللي علي :drive1:
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
احتمال هبوط المجنون
لكسرة ترند الساعه
صح ام خطا
ولو صح
يبقى الهدف كام ان شاء الله
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو محمد 2008
أحلى +30 نقطة ياحلاوه:015: كيف الحال يامحمد أظن خلاص التوصيات اللي علي :drive1:
فاتت على والله يا ابو محمد الف مبروك 30 نقطة لك:015:
1 مرفق
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
توصيه تفعلت بالتوفيق
العملة / AUD / CHF
الفريم / 4 ساعات
العملية / بيع
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed hamed
فاتت على والله يا ابو محمد الف مبروك 30 نقطة لك:015:
الله يبارك فيك ولا يهمك شف التوصية التي وضعتها قبل أشوي :0016:
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو محمد 2008
توصيه تفعلت بالتوفيق
العملة / AUD / CHF
الفريم / 4 ساعات
العملية / بيع
ربنا يسهل ونغلقها قبل اغلاق السوق
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو محمد 2008
توصيه تفعلت بالتوفيق
العملة / AUD / CHF
الفريم / 4 ساعات
العملية / بيع
الصفقة خسرانة نخرج ولا ايه
ارجو الرد
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ibrahim_thebest2006
الصفقة خسرانة نخرج ولا ايه
ارجو الرد
للأسف حاط 50 نقطة استوب وضرب الأستوب
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
يعنى فى امل ان السوق يرتد تانى ولا اكتفى بالخسارة
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ibrahim_thebest2006
يعنى فى امل ان السوق يرتد تانى ولا اكتفى بالخسارة
شف أخي الأستراتيجية استوبها 50 نقطة وبنسبة للسعر الان قدامه ترند هابط على بعد 50 نقطة من سعره الان اما يرتد او يكسره ويواصل الله اعلم
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
الدولار فرنك ضرب الاستوب يارجاله :(
الحمدلله خرجت عند نقطة الدخول
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
الف الف مبروك ما شاء الله تبارك الله الحمدلله والشكر لله
والله يعطيكم الصحه والعافيه ويبارك فيكم ولكم
مبروك عليكم الباوند واللهم لا تخسر مسلم معوضين يارب
في AUD / CHF
معوضين خير إن شاء الله