رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
فرصة فى انتظار الكسر
EUR USD
فريم الساعة
رأيك ايه يا قائدنا
بالتوفيق للجميع
https://forum.arabictrader.com/uploa...eur usd h1.gif
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نورالكون
مبدع يا محمد بارك الله فيك
:18:
المليونيرة موجودة بنفسها هنا يا هلا يا هلا
بس للاسف موفينج 200 حدث من عنده ارتداد قوى للكيبل :no3:
وفقك الله اختنا الكريمة نور :eh_s(7):
1 مرفق
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eslam bolbol
استاذ يا اسلام
وتخلى بالك من الترند الويكلى المكسور :0031:
وفقك الله :eh_s(7):
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 4xtrad
فرصة رائعة منك :0031:
ونتابع عن قرب ونخلى بالنا من الاخبار ستكون فى صالح الدولار
يجب الانتباه للاخبار جيدا
وفى انتظار مشاركاتك الرائعة دائما
وفقك الله :eh_s(7):
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eslam bolbol
فرصة متتظرة فى انتظار كسر الترند
:0031::0031::0031::0031:
:0031::0031::0031:
:0031::0031:
:0031:
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammed marzouk
الكيبل والهبوط المنتظر
يقف الكيبل الان عند مستوى هام ويعتبر نقطة محورية لهذا الزوج
عند مستوى 161 فيبوناتشى وامامة ترند رباعى الارتكاز ايضا
ثم نأتى على مؤشر الاسواق الاوربية ( السوق الاوربى )
نجد ان امامة مقاومة 38 فيبوناتشى وايضا موفينج 200 مقاومة متحركة
ثم نأتى على الباوند اندكس امامة دعم منتظر كسرة بعد الخبر السلبى على الباوند
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammed marzouk
:no3::no3::no3::no3:
للرفع والتذكير
التحليل محقق حتى الان +40 نقطة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammed marzouk
فرصة بيع الباوند بعد كسر ترند ربع ساعة
وهدف اول 1.5611
هدف ثانى 1.5584
والله الموفق
لتنبية
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
لما نشوف اخرة الكيبل اللي مدوخنا ايه (في انتظار الكسر زي ما استاذنا قال)
https://forum.arabictrader.com/uploaded/18985_45.gif
1 مرفق
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eslam bolbol
هبوووووووط قوى
للباوند اندكس يدعم الهبوط القادم ان شاء الله
منتظرين ابداعاتك دائما اسلام باشا
وربنا يوفقنا لما فيه الخير
ودى وتقديرى :eh_s(7):
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
1 مرفق
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
سلام عليكم يا اعضاء المنتدى الجميل اذيك يا استاذ محمد مرزق بسم الله ما شاء الله شايف نشاط على الاستراتيجيه انا اسف لانى كنت مشغول الايام اللى فاتت
ليا سوال مهم فى هذه الصوره ده تم كسر الترند وكمان المونيتم نزل لتحت بس لم يتم التقاطع ماذا نفعل هنا
وكمان ما هى اهميه الموفينج ال55 و100 و200
انا اسف يا استاذ محمد لانى اول ما جيت سئلت على طول بس ان شاء الله الفتره اللى جيه هتكون فى نشاط منى كبير ان شاء الله
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
1 مرفق
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
بسم الله
اسف على التاخير يا جماعه
فرصه على الكيبل على فريم الربع ساعه
نتظر اختراق الترند واختراق الموفنج 200 وهذا اهم شى
تقبلو تحياتى
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
رد: █▓▒░ الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alaaadel
سلام عليكم يا اعضاء المنتدى الجميل اذيك يا استاذ محمد مرزق بسم الله ما شاء الله شايف نشاط على الاستراتيجيه انا اسف لانى كنت مشغول الايام اللى فاتت
ليا سوال مهم فى هذه الصوره ده تم كسر الترند وكمان المونيتم نزل لتحت بس لم يتم التقاطع ماذا نفعل هنا
وكمان ما هى اهميه الموفينج ال55 و100 و200
انا اسف يا استاذ محمد لانى اول ما جيت سئلت على طول بس ان شاء الله الفتره اللى جيه هتكون فى نشاط منى كبير ان شاء الله
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة
أسعد الله ايامك اخى الحبيب علاء
اتمنى من الله ان تكون بخير
بنسبة لهذه الفرصة فهى صحيحة هنا ننتظر اغلاق شمعة اسفل الترند بدون ملامسة الترند مرة اخرى وتسمى شمعة تأكيد الكسر
عندما يتم تكوينها ستجد تقاطع الموفينج حدث تلقائيا
وهى فرصة صحيحة
وفقك الله :eh_s(7):