رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nour_adean
الاخوة المتابعين
ارجوا من الجميع الهدء الان الاخبار خلال 20 دقيقة من الان ,
الارتفاع الي حصل الان يشير الى انخفاضات كبيرة في مؤشرات الغلة خلال فترة التداولات الامريكية والجنيه سيلحق بها ومذلك اليورو
لا تخافوا, حافظوا على المخاطرة وادارة راس المال
الله يطمنك حبيبنا
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
الله يطمن حضرتك و الله تعبنا
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nour_adean
الاخوة المتابعين
ارجوا من الجميع الهدء الان الاخبار خلال 20 دقيقة من الان ,
الارتفاع الي حصل الان يشير الى انخفاضات كبيرة في مؤشرات الغلة خلال فترة التداولات الامريكية والجنيه سيلحق بها ومذلك اليورو
لا تخافوا, حافظوا على المخاطرة وادارة راس المال
استاذ نور يعنى المتوقع الهبوط فعلا
و لا ناوى يعملها اليورو و الباوند و يطلعوا لفوق
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
نلاحظ مع قرب وقت الخبر نشوف الباوند يطلع
معناته الخبر احتمال انه ايجابي والعملة جالس يبلع الخبر قبل اعلانه
هذا في نظري
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كينج
جودد
جومانا
مارلبورو
بسمه خالد
:016:
فينهم
:asvc:انا هنا اهو
بتابعكم بصمت كل يوم والباوند مجننى :0006: يارب يكون اخر طلوع ليه اليوم وربنا يجازى استاذ نور كل الخير على تعبه ومجهوده معانا وكل الاسئلة الى بتخطر على بالى بلاقيكم بتسألوها عشان كده بتابع فى صمت
ميرسى كتير على سؤالك ياكينج :eh_s(7):
ويارب يكون كل الاخوة هنا بخير الى منورين الموضوع
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
يا رب يا كريم
اربطو الاحزمة يا شباب
بعد عشر دقائق ... 3 اخبار قوية على الباوند
يا مسهل يا رب
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
يا جماعة بعد اذنكم ,, هدوا اعصابكم شوية
المكتوب هنشوفه كدة كدة وبعدين كفاية اسأله كدة على الراجل
ان شاء الله ربنا يكتب اللي فيه الخير للجميع
وجزاك الله خيراً استاذ نور
تحياتي
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr_hodhod
باقي
7 دقائق
6
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
الدولار سيرتفع وستنهار العملات وخصوصاً الباوند واليورو بسبب إبقاء الفائده بدون تغيير كما هو متوقع وهذا ماحدث في الشهور الماضيه وليس ذلك على الله بعزيز
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
ياريت حد يكتب الاخبار بسرعه علشان المفكره بتتاخر
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FOREX STAR
يا جماعة بعد اذنكم ,, هدوا اعصابكم شوية
المكتوب هنشوفه كدة كدة وبعدين كفاية اسأله كدة على الراجل
ان شاء الله ربنا يكتب اللي فيه الخير للجميع
وجزاك الله خيراً استاذ نور
تحياتي
والله كلامك صحيح
المكتوب راح انشوفو
الله يستر ويتلطف فينا
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
الباوند ينزل شويه بسرعه
يمكن الخبر سلبي
قولو يا رب
دقيقتين على خبر الآن