رد: (((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed220022
اتفضل يا باشا رقم الحساب C1FD190309001 وكلمه السر 1
ارجو اخي ان تكون منصة AL trade علشان مش تكون منصات كتيرة
رد: (((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
اخوانى الاعضاء انضموا الي فى هذا الموضوع طبعا بعد اذن الاستاذ احمد بطلب الى خبراء المنتدى
لتصميم اكسبرت خاص بالطريقة
https://forum.arabictrader.com/t90897.html#post1574031
رد: (((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة muradkilany
اتمنى ان يحدث هذا و انا تانى صوت معك اخى
2
رد: (((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
اخوانى هى التوصيات هتوضع امتى على الثلاث عملات
انا فاتح موضوع الطريق الى المليون و فى انتظار التوصيات
رد: (((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة magedsenger
اخوانى هى التوصيات هتوضع امتى على الثلاث عملات
انا فاتح موضوع الطريق الى المليون و فى انتظار التوصيات
بسبب افتتاح اسبوعي تم الاكتفاء اليوم بتوصيه لزوج واحد فقط
تقبل تقديري
رد: (((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 101
بسبب افتتاح اسبوعي تم الاكتفاء اليوم بتوصيه لزوج واحد فقط
تقبل تقديري
شكرا اخى و إن شاء الله يحقق المطلوب
طيب دلوقتى اخى احنا ندخل بيع من النقطة اللى احنا فيها 1.6066 و لا نحط امر معلق من النقطة 1.6082
رد: (((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة magedsenger
شكرا اخى و إن شاء الله يحقق المطلوب
طيب دلوقتى اخى احنا ندخل بيع من النقطة اللى احنا فيها 1.6066 و لا نحط امر معلق من النقطة 1.6082
نحط امر معلق من 1.6092
رد: (((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
رد: (((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 101
نحط امر معلق من 1.6092
شكرا اخى على طول البال و الاجابة
و إن شاء الله يتم تحقيق الهدف
رد: (((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
اسعد الله صباحكم بكل خير
لقد قام الفريق بوضع توصيه واحدة فقط وان شاء الله مع افتتاح كل شمعه اربع ساعات اذا كان فى فرصه
توصيه جديدة سيتم وضعها بالموضوع .
رد: (((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed220022
اسعد الله صباحكم بكل خير
لقد قام الفريق بوضع توصيه واحدة فقط وان شاء الله مع افتتاح كل شمعه اربع ساعات اذا كان فى فرصه
توصيه جديدة سيتم وضعها بالموضوع .
ويسعدك اخى الكريم ان شاء الله
ان شاء الله من النص التانى من اليوم اكون معكم على الحقيقى ان شاء الله
ربنا يرزقنا جميعا
لوسمحت ياشباب لو عارف شمعه الساعه 6 من النص اللى فات كانت معطيه اشارات ايه
على المجنون والكابل يعرفنى لو سمحت
رد: (((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة muradkilany
يبقى خير وبركه ياشباب وانا 3 صوت معكم
رد: (((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammed2009
ويسعدك اخى الكريم ان شاء الله
ان شاء الله من النص التانى من اليوم اكون معكم على الحقيقى ان شاء الله
ربنا يرزقنا جميعا
لوسمحت ياشباب لو عارف شمعه الساعه 6 من النص اللى فات كانت معطيه اشارات ايه
على المجنون والكابل يعرفنى لو سمحت
للاسف يا اخى محمد كنت نائم فى ذلك الوقت :0023:واذا فى حد من الاعضاء ممكن يفيدك فى هذة النقطه :eh_s(7):
رد: (((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
بالتوفيق يا احمد باشا ... ربنا معاك
معلش كنت عايز اعرف ايه معنى 8 ساعات او 4 ساعات اللى بتكون مع التوصيه
شكرا ياريس
رد: (((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FXEGY30
بالتوفيق يا احمد باشا ... ربنا معاك
معلش كنت عايز اعرف ايه معنى 8 ساعات او 4 ساعات اللى بتكون مع التوصيه
شكرا ياريس
ادخل على الموضوع اللى فى توقيعى ستجد فى ملف به شرح كامل عن المؤشر وطريقه عمله