5 مرفق
(((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
بسم الله الرحمن الرحيم
هذا الموضوع سيخصص ان شاء الله ابتداء من الاسبوع القادم بطريقة جديدة وهى رقمية بحته
ولكن سنضع الاوامر كل اربع ساعات وهدفنا 100 نقطه بعون الله ووقف الخسارة على بعد
100 نقطه وان شاء الله ساقوم بوضع الاوامر مع اغلاق شمعه الاربع ساعات
فى حاله الشراء
نجمع الهاى + اللو = نقسم على 2
نطرح اللو – الاغلاق ايهم اكبر
اذا كان الناتج اكثر من 90 نقطه نقسم الناتج على 3
واذا كان اقل من 90 نقطه نقسم الناتج على 2
نطرح الاول من الثانى فى الشراء
فى حاله البيع
نجمع الهاى + اللو = نقسم على 2
نطرح اللو – الاغلاق ايهم اكبر
اذا كان الناتج اكثر من 90 نقطه نقسم الناتج على 3
واذا كان اقل من 90 نقطه نقسم الناتج على 2
نجمع الاول من الثانى فى البيع
-------------------------------
بسم الله الرحمن الرحيم
الحمد لله والشكر لله لقد وفقنى ربى فى عمل هذا المؤشر الرقمى واتقدم بالشكر للاخ بكرى معرفه بالمنتدى ( 101 ) الذى قام
بعمل المؤشر بعد ان قمت بشرح له المعادلات وقام هو بصنع المؤشر
المؤشر يعمل على الاربع ساعات وبناء على ذلك سوف يتغير المؤشر مع افتتاح شمعه الاربع ساعات
وسيحدد الدخول يا شراء او بيع والاهداف باللون الاخضر مرفق شارتات لشكل المؤشر
كل ما عليك هو انك مع افتتاح الشمعه تضع الامر وتغلق الجهاز وترجع مع افتتاح الشمعه الثانيه ولا تنسى وضع الاستوب والهدف
مرفق المؤشر اتمنى لكم التوفيق
رد: طريقتى الرقمية كل اربع ساعات بهدف 100 نقطه
رد: طريقتى الرقمية كل اربع ساعات بهدف 100 نقطه
يديك العافية يا أستاذ أحمد
بالتوفيق ليك و للجميع ،،،
رد: طريقتى الرقمية كل اربع ساعات بهدف 100 نقطه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة VIP2FM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة e-forex
يديك العافية يا أستاذ أحمد
بالتوفيق ليك و للجميع ،،،
مشكورين يا شباب بالتوفيق لنا جميعا
رد: طريقتى الرقمية كل اربع ساعات بهدف 100 نقطه
ان شاء اللة معاك يا غالى واستراتيجية ناجحة باذن اللة
رد: طريقتى الرقمية كل اربع ساعات بهدف 100 نقطه
لكل مجتهد نصيب
و بالتوفيــــــق للجميــــــــع ،،،
رد: طريقتى الرقمية كل اربع ساعات بهدف 100 نقطه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedbadawy
ان شاء اللة معاك يا غالى واستراتيجية ناجحة باذن اللة
ان شاء الله ربنا يكتب لنا نجاحها ومشكور على المرور
رد: طريقتى الرقمية كل اربع ساعات بهدف 100 نقطه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AD FX
لكل مجتهد نصيب
و بالتوفيــــــق للجميــــــــع ،،،
تسلم يا غالى
رد: طريقتى الرقمية كل اربع ساعات بهدف 100 نقطه
رد: طريقتى الرقمية كل اربع ساعات بهدف 100 نقطه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nart
بالتوفيق انشاء الله
تسلم يا غالى
رد: طريقتى الرقمية كل اربع ساعات بهدف 100 نقطه
الطريقة ستكون مخصصه فقط للازواج المجنونه اخوكم بيعشق الازواج المجنونه وتقبلوا تحياتى
رد: طريقتى الرقمية كل اربع ساعات بهدف 100 نقطه
حركات يابو حميد من ورانا
ربي يوفقك وانا متابع معاك
رد: طريقتى الرقمية كل اربع ساعات بهدف 100 نقطه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زيدو
حركات يابو حميد من ورانا
ربي يوفقك وانا متابع معاك
تنورنا يا باشا :eh_s(7)::eh_s(7):
رد: طريقتى الرقمية كل اربع ساعات بهدف 100 نقطه
بالتوفيق أخي أحمد :eh_s(7):
رد: طريقتى الرقمية كل اربع ساعات بهدف 100 نقطه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمر حلاق
بالتوفيق أخي أحمد :eh_s(7):
تسلم اخى عمر بارك الله فيك