طيب وبالنسبة للكيبل ايه النظام يا غالى
يا صورة كدة شبه بتاعة اليورو دولار
وشكرا يا معلم
Printable View
طيب وبالنسبة للكيبل ايه النظام يا غالى
يا صورة كدة شبه بتاعة اليورو دولار
وشكرا يا معلم
اليورو يمكن بيعه الان بهدف 1.3700 ووقف 1.3830
ربنا يكرم الجميع يا معلم يارب
صباح الخير ...
الشراء على الكندي .....والله اعلم ...فرص قويه ..........يعني واين بيدو يروح .؟
الشراء على سويسري ........فرص قويه مع انه بيصيرتصحيح بس اريح من اليورو والباوند
يا شباب استغلو الكندي والسويسري شراء فرص قويه جدا ...
...مع انه بقدر اعطي توصيه على اليورو والباوند ...بس ما بيدي اشتغل عليهم ..خلينه على الكندي والسويسري .؟.
....................والله يرزق الجميع ..وان شاء الله بتعوضو على الكندي والسويسري...بس قولو يا الله
دورت على العملات الكندي والفرنك في برنامج التداول معي وما أعرفت أوصلها، ممكن يا شباب تكتبوها على شكل أزواج بالروموز ؟.
طيب وبالنسبة للباوند انت شايف ايه النظام فيه ؟
لو هنشتغل عليه يا غالى
اخبار اليورو دولار ايه النهرده
:yikes3:يا عالم شو الى بيصير ...حد فاهم حاجه.؟؟؟؟؟؟؟:ohmy::Emoticon1:
....................