رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ناشيء الفوركس
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
شكرااا علي هذا المديح الذي لا أستحقه وبارك الله فيكم
الموضوع كان شغال وبقوة في الاول والكلام ده كان سنه 2008 تقريبا يعني من حوالي 3 سنوات وأشياء كثيرة تتغير
بالنسبه لي انا خارج السوق من سنه ونصف وأجهز لعملي الخاص الان والحمد لله وان شاء الله دعواتكم لي بالتوفيق
وباقي الاخوة الذين كانوا يشاركون معنا إما هم لم يمارسوا التداول في السوق الحقيقي وبالتالي لا يستمروا في المشاركه او دخلوا السوق وتنقلوا بين الطرق وفي الغالب خسروا وخرجوا من السوق وبصراحه السوق صعب جدااا ويحتاج الي خبرة كبيرة وصبر وعدم التسرع في المجازفه والدخول الا بعد دراسه جيده وتعلم واتقان لاسلوب معين وتجربته لفترة كافيه
( ليس نجاح شخص في طريقه معينه دليل علي نجاح الطريقه ولكن نجاحك انت في تطبيقها دليل علي نجاح الطريقه فما يصلح لي ربما لا يصلح لغيري )
بالتوفيق ان شاء الله للجميع وان شاء الله تكونوا من الرابحين
لا والله يا اخى الفاضل انت تستحق اكتر من كده والله
ولكن اخى الفاضل حضرتك قولت انك خارج من السوق من سنه ونصف تقريبا (ازاى وحضرتك بفضل الله توقعاتك اكثر من ممتازه انا لا اعنى التدخل والله )
ممكن توضوح اكتر لعلى اتعلم من حضرتك
ممكن تكون تجربه حضرتك تفيدنى فى اتخاذ قرار مناسب
2 مرفق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
يوجد شكلين فى اليورو دولار على الفريم ال 4 ساعات مختلفين
فهل من مساعد
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اعتقد اخى ان الشارت الاول به خطأ
لأ الـA و الـC على نفس المستوى الافقى وهذا غير صحيح
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
مش حتلائى حد يجاوب عليك ممكن كده وممكن كده السوق مش ملك محلل معين يتحكم فيه
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr_3abkarino
اعتقد اخى ان الشارت الاول به خطأ
لأ الـA و الـC على نفس المستوى الافقى وهذا غير صحيح
بس اخى الفاضل ال c لام تتجاوز ال a
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr_3abkarino
اعتقد اخى ان الشارت الاول به خطأ
لأ الـA و الـC على نفس المستوى الافقى وهذا غير صحيح
حسب شروط الورشة كما هو موضح في الشرطين بالصفحة الاولى صحيح النموذج من ناحية الهارمونيك والاستوب ما يزيد عن 20 نقطة لكن مسار السوق ما يستطيع احد تحديده
تحياتي لكم وورشة موفقة
1 مرفق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شباب مصر
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
يوجد شكلين فى اليورو دولار على الفريم ال 4 ساعات مختلفين
فهل من مساعد
الاقوى هو الشكل الهابط ويويده نموذج الاسبوعي
وشارت الاربع ساعات ينتظر اختراق مستوى b وهو في اتجاه الفراشة الاسبوعي
https://forum.arabictrader.com/t5267...ml#post2018095
نتمى التوفيق للجميع
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوعبدالله المرزوقي
جزاك الله خير اخى ابوعبدالله بالفعل الشارت الاسبوعى قوى جدا