رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
سؤال للاخ ناشىء
السلام عليكم ورحمة الله
كيف اعرف ان السعر سيرتد من النقطة c الى d
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ناشيء الفوركس
ولا يهمك يا أخي المكان مناسب لكن الوقت مش مناسب
دي ثاني مشاركه لك في المنتدي ياريت تقرأ الاول وتحاول تتدرب وتتعلم اساليب التحليل وتأخذ فكرة عن السوق وبعدين موضوع الشركه في المرحله الثانيه ( مجرد رأي )
بالتوفيق ان شاء الله
جزاك الله كل خير يا اخى على ردك الغالى ده
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
what is the percentage of the success of this strategy.?
and how many time should we wait for for those conditions to be verified
1 مرفق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
نموذج كابوريا هابط على اليورو دولار
للمتابعة
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr_3abkarino
نموذج كابوريا هابط على اليورو دولار
للمتابعة
من فضلك ممكن تعرفنى ازاى انت جايب قصاد كل نسبه للفيبوناتشى السعر فى الميتا تريد
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شباب مصر
من فضلك ممكن تعرفنى ازاى انت جايب قصاد كل نسبه للفيبوناتشى السعر فى الميتا تريد
المؤشر اسمه set fibo price موجود مع المؤشرات في الصفحه الاولي
بالتوفيق ان شاء الله
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخى الغزيز ناشئ الفوركس اشكرك على اهتمامك البالغ فى الرد على استفساراتى
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
انا اسف على الالحاح فى هذا الطلب فانا متابع يومى للفوركس منذ سنتين تقريبا
كونت عاوز اسئل عن افضل شركه للفوركس وتكون مضمونه مع العلم انا من سكان القاهره
وتانى طلب اريد معرفة رقم تليفون حضرتك ان امكن
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ناشيء الفوركس
مبروك لمن باع الذهب وان شاء الله تكون شمعه الاسبوع انعكاسيه ويقدر يكسر منطقه 1400 للاسفل
بالتوفيق للجميع ان شاء الله
:AA::AA:
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ناشيء الفوركس
انتظر قليلا حتي يرتفع السعر كما هو موضح عندك في الشارت ولا تستعجل
الملف المرفق 263224
بالتوفيق ان شاء الله
:AA::AA:
1 مرفق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
رجاء التعليق على هذا الشكل
1 مرفق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
1 مرفق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شباب مصر
رجاء التعليق على هذا الشكل
هذا الشكل انتهي والمفروض الدخول بصفقه شراء من المستوي المذكور ويكون الستوب اسفل منه ب 20 - 30 نقطه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شباب مصر
من المتوقع ان يتكون النموذج AB=CD ولكن انا لا افضل الدخول فيه الا بتكون أحد النماذج المعتمده هنا في الورشه والله العظيم الكلام ده مش موجود في اي كتاب او مكان آخر الا منقول بأمر الله سبحانه وتعالى
الملف المرفق 264199
بالتوفيق للجميع ان شاء الله
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ناشيء الفوركس
هذا الشكل انتهي والمفروض الدخول بصفقه شراء من المستوي المذكور ويكون الستوب اسفل منه ب 20 - 30 نقطه
من المتوقع ان يتكون النموذج AB=CD ولكن انا لا افضل الدخول فيه الا بتكون أحد النماذج المعتمده هنا في الورشه والله العظيم الكلام ده مش موجود في اي كتاب او مكان آخر الا منقول بأمر الله سبحانه وتعالى
الملف المرفق 264199
بالتوفيق للجميع ان شاء الله
جزاك الله كل خير
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اخى ناشئ الفوركس ان شاء الله مستنى رد حضرتك على طلبى ان شاء الله واعلم والله انه مش فى مكانه المناسب لاكن عندى ثقة فى الله سبحانه وتعالى ثم فى حضرتك اووى
1 مرفق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله