نعم .. ربح قليل بس بتكون متأكد بنسبة عاليه من هدفك ..
و مع وجود اكتر من شكل ......
Printable View
بعض الفرص الأخرى لهذا الاسبوع
:asvc:
another nice shot
:boxing:
سوال هل هناك فرصه على النيزيلاندي دولار بشرط عدم كسر 0.8120 و الاهداف تتجاوز 400 نقطه؟
أهلا بيك يا زعيم :0016:
رجعت للفوركس تاني ؟؟
عودا حميدا اخ ناشىء :)
مبروك علينا عودتك يا باشا و رغم اني جديد فاملنتدي و لم اكن متابع للموضوع لاكني مرت علي كام صفحة سريعا و ماشاء الله و اضح انه كان موضوع ممتاز
و نتمني نبدأ تاني تحت رايتك الرحلة للمليون او حتي لل100,000 اهم حاجة نستفيد من خبرت حضرتك
و بالنسبة للرحلة الموجودة في هذا الموضوع هل وصلت لهدفها؟
مبروك + 120 نقطه للان
http://s010.radikal.ru/i311/1107/2f/2d6267056db9.gif
ان شاء الله البيع من 122.2
اليورو دولار
حقق الهدف الاول فقط من نموذج الصعود ( النقطه B ) الذي هو نفسه نقطه الدخول للبيع في النموذج المرفق وحقق جميع أهداف الهبوط
http://s002.radikal.ru/i197/1107/34/c1bc5a377d6f.png
بالتوفيق للجميع في الفرص القادمه