المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dodo1122
فعلا الخروج دلوقتى احسن القلق على اللى جاى
لانى قبل كده فى الخميس الاسود بتاع الفرنك الدنيا عندى اتقلبت
كنت داخلة صفقة واحدة بس وبصيت لقيت الهامش المحجوز كان اكتر من 100 دولار على صفقة بعقد 10 سنت
انتا متخيل يا معطى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وبعد فجائة كده وبمزاجهم خلو الرافعة 1.50 بدل من 1.400
طبعا الدنيا باظت اكتر
وفى الاخر بقى قالولك احنا اللى يتعبنا احنا نمرجنلها الحساب ونخلص
وقد تمت المرجنة بمنتهى السهولة
تكلم الشركة لا حياة لمن تنادى
ورغم ان الشركة اخدت التعويضات الكافية !!!!!!!!! خد بالك انتا بقى من كلمة التعويضات دى ده على اساس انها كانت بتخسر من مالها وقال يعنى الخسارة كلها مش خارجة من حسابات العملا
ومفيش ولا كلام نافع معاهم ولا اى شئ
يبقى احنا لازم ناخد بالنا بقى ونعمل اللى علينا