شمعة 10 بين بار
Printable View
معلش استاذ معطي يعني شمعة 9 اللي فرصة ولا 8 لان انا كنت بتكلم عن شمعة 9 مفيهاش فرصة لكن الاخوة صححوا لي وقالو ان قصدهم على شمعة 8 ولما بصيت عليها لقيتها فعلا فرصة
فهل شمعة 9 كمان فرصة ولا 8 بس لاني مش شايف 9 فرصة لانها شمعة انسايد بار جاية بعد شامعة صاعد يعني المفرض المشترين مقدروش يتغلبوا على الشمعة فكدا تدل على الهبوط
سلام عليكم
رأيكم يا اخوان
هل هي بين بار؟
مهو انا معاك يا معطى بتعلم وهفضل اتعلم
لانى عندى بلاوى كتير اوى محتاجة اصلحها فى نفسى
منها الاستعجال
منها قال يعنى بخاف ان الفرصة تضيع عليا اروح مهبلة
منها انى مهتمة اوى بتعويض كل اللى خسرته
لكن بامر الله كل الامراض دى ليها علاج فى طريقة معطى
ربنا يكرمك ويخليك لينا يااارب
على فكرة ده الى كنت حقولكم عليه
شئ طبيعي واكيد المتداول حينزل بمسابقات محترمة في رمضان باذن الله
عايزكم تتوكلوا على الله وتدخلوا فيها وربنا يسهلكم اموركم
همسة: حسابي اللايف من 2011 وحتى الان من مسابقتين من المتداول العربي
فرق معايا شخصيا نفسيا جدا ان راس مالي الى داخل بيه السوق مشمن فلوسي
وبطلي بقا يادودو كوبي صفقات وادخلي لوحدك هههههههه