فعلا يازهير
انا اصلا بقيت معتمد عليكم انتم في رمضان الناس الى تصحي بدري وتابع بالورشة
Printable View
صباحكو فل ان شاء الله
محستوش بغيابي؟
مفيش حاجة حلوة وعسلة كدة كانت نقصاكم؟
بشكركل اللي سأل عليا
صباحك فل استاذ معطي وكل الناس لللي صاحية دلوقتي بالورشة
استاذ سؤال خارج الموضوع اسمع كتيرا عن الرينكو شارت هل هدا نوع من انواع التحليل او ماذا
استاذ انا فتحت حساب
سبريد
يورو 1
ساحر 1
ملكي 1
كيبل 1.8
مجنون 4
يوزي 5.5
انتي متأكدة اني كاتب كدة
لا اكيد حد تاني
انا مكتبتش الا مشاركة واحدة عن رأيي فى ازمة اليونان هنا
https://forum.arabictrader.com/t2213...ml#post2960305
هذا نوع من انواع الشموع يا براهيم
ولا يعتمد على الوقت.. ولكن على السعر
انت بتحدد مثلا ان كل شمعة تقفل يكون تحركت 10 نقط.. وهكذا
وهذا موضوع لي عن الرينكو تفضل
https://forum.arabictrader.com/t157766.html?highlight=