استغسار استاذ معطى
هل انا محتاج اتعلم الشوع اليابانية كاملة عشان اتقنها يعنى اتعلم الدوجى والمربوز والانجلفنج وهكذا
ولا اكتفى بالشرح بتاعك فى الفيديو الاول؟
Printable View
استغسار استاذ معطى
هل انا محتاج اتعلم الشوع اليابانية كاملة عشان اتقنها يعنى اتعلم الدوجى والمربوز والانجلفنج وهكذا
ولا اكتفى بالشرح بتاعك فى الفيديو الاول؟
الشرف لنا اننا لقينا انسان مثلك بتواضعك وخلقك الكبير
صدقوني اخواني انا مسجل في منتديات وكتابه لاستراتجيات وورش
ولكن لم تشارك ولم اكتب في اي صفحة الا هنا بينكم
والسبب هو روح الفريق الواحد والرابط اللي جمعنا مع بعض
الواحد تعلم اساسيات واركان التداول اللي لايمكن احد يقدر يزرعها فيك
الا وهي ضبط النفس وانتظار الفرصة والتأكد ان مفتاحها اصبح بيدك
بعد ذلك تدخل الصفقة وانت مطمن اما هدف او خروج مبكر او ضرب استوب وهذا شي لابد منه
ولكن حتى في حالة ضرب الاستوب تكون الاسباب عاكسه بشكل كبير على السوق كله
الحمد لله استاذ احمد واخواني واخواتي هنا في الورشة كسبنا شي مهم وهو روح الاخوة والمحبة بيننا
اهلا اخوي
لا يالغالي اذا متاجرتك على هذه الاستراتجية فقط اعرف البن بار والانسايد بار والشمعة الابتلاعية
وهنا الاستاذ احمد اكتشف شمعة المتشبعة واللي تأتي بداية التداول بعد شموع صغيرة فلا ندخل عليها لان السعر غالبا يعكس
تحياتي لك اخي الكريم
والاستاذ احمد اكيد عنده الرد الكافي وما انا الا احد تلاميذه هنا
نترقب برايس اكشن
باوند استرالي
الفتره هذي
سانك يو فيري ماتش يا دودو
الحمد لله يارب يديمها نعمه :)
[QUOTE=jbryns;2962829]
jbryns الحال بخير الحمد لله .. كيفك أنت ؟
حزنان إيه يا محمد .. مش شايفنى عمال أتنطط من الفرح و السعاده
يارب يديمها نعمه علينا كلنا :)
اهلا بيك اخي الكريم عجمي فى اسرتنا
في الفترة المسائية
لاتركز الا على ازواج الين فقط
+ بشرط كمان الى يتكون معها فرص الدخول الامن فقط
وهنا شرح الفرص الامنة
https://forum.arabictrader.com/t2213...ml#post2961623
لا يامحمود مشلازم اعتمادنا في الاخر على 3 شموع الى قولناهم بس للتسهيل
لو شوفت اصلا الشموع اليابانية حتلاقيهم فى الاول والاخر بيكلموا على نفس 3 شموع بس الى اكلمنا عليهم انا اختصرت الطريق ليكم وليا بس بدلا من التشتيت
بس برضوا ممكن تاخد فكرة عنهم على الاقل حتلاقيهم هنا
https://www.arabictrader.com/beta/ar/knowledge-base
استاذ معطى
ممكن تقبلو تلميذ جديد معاكم بالورشه تحياتى:eh_s(7):
اول سؤال بقى علشان تطردنى بسرعه
ممكن ندخل بالطريقه دى باى وقت غير شمعه الساعه 8 طبعا لو اتحققت الشروط
لان حضرتك عارف ان الميعاد دة غالبا بنكون فى الشغل