الله يجعل الخير لك متتابع
حقيقة والله إني أحبك
فيك حب للخير للناس بشكل مو طبيعي بسم الله ما شاء الله
وتذكر "إن الله إذا أحب عبد وضع له القبول في الأرض فيحبه أهل الأرض"
إن شاء الله تكون منهم
Printable View
الاولي مبعتبرهاش بين بار يامحمود لان الجسم قريب لمنتصف الظل.. بعتبرها شخصيا شمعة حيرة
والباواند كدة مشمدينا فرصة دخول صريحة لنفس اسباب القطر الموفنجات متداخلة+الشمعة بالفعل كبيرة
+ المختلف هنا عن شمعة القطر اكتر.. ان الشمعة نفسها ظلها السفلي كبير شوية بيدل على ان المشترين فى اخر الساعة حاولوا بالفعل يردوا السعر واستطاعوا
وده بياكدها الشمعة كمان الى بعدها الانسايد بار ان هنا الحرب بين المشترين والبائعين.. بدات تبقا فى مصلحة المشترين.. او على الاقل ان المشترين هنا قوتهم مشضعيفة ويجب احترامهم
استاذ ازواج نفسها
اليورو
المجنون
القطر
الكيبل
اليوزي و الساحر هل انضاف اليه شي جديد
باقي ربع ساعة على اغلاق الشمعة والقطر ما تحرك
كدة سلوك سعري يدل على عدم قوة الشمعة للدرجة الى كنت متخيلها
لذلك الغاء المعلق.. والرجوع الى قواعدنا سالمين :0016:
أنا زهقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
:0006::0006::0006::0006::0006::0006::0006:
ايوة يابطلنا ضيفنا زوج جديد تحت المتابعة وجاب هدفه اليوم كمان
الى رشحه لنا اخونا مارو
وهو زوج الاسترليني / نيوزلندي وسماه ( بوزي)
ولكن العمل عليه مختلف وهو الدخول بنصف عقد الى بندخل عليه الطبيعي لان سبريده عالي وحركته قوية
وهدف اول 40 وثاني 200 وستوب 80
وحنخليها معنا تحت التجربة لاسبوعين
النهاردة اول يوم صدق معانا
استاذ ليش اليوزي سبريدها عالي 5.5 و في شركات 10
و كمان gpbnzd 18
مانا الأسبوع ده مش عارف فى إيه ... الصفقات اللى بدخلها لازم تيجى واحده و تقرفنى و أنا أقعد أعك فيها فتبوظ أكتر ... عاااااااااااااااا
الحمد لله ربنا سترها إمبارح و أول ... بس النهرده ماكنتش ناوى أسلك هذا المسلك بس برده عملت اللى ماكنتش عاوز أعمله فمن إمبارح بقه و أنا معكوك فى صفقه و لسه مش عاوزه تظبط ..... بس ربنا كبير و إن شاء الله هتظبط أنا مستنى فرجه :)